50 personas, una fiesta...

Japp, 50 personer, finnar, bokade kl 20.30, 4a rätter, inklusive granité.
Har bilder på förrätt och dessert, men varma hann jag tyvärr inte med.. Kommer upp någon dag kanske, annars så kommer de upp på facebook så småningom.. Och ja just de, min bilddagbok, som jag snart ska lägga upp länken till..

Flöt på skitbra i köket och vi hade varmrätten ute på 4,5 minuter, jaa vi tog tid.. 50 tallrikar på 4,5 minut, de e jävligt grymt gjort.

Innan målade jag med linda och mirella och vi åt lunch i min lägenhet. Hemma gjord sallad, precis så som man vill ha den. Supermumsigt och en go dressing, en sån kristin hittepå dressing som jag brukar göra..

Nu ska jag ut och ta en drink med mark, sen ska jag upp i morgon och gå och lämna in mina skor på omklackning, klippa mig :S nervös som faan över det... Sen ska jag hjälpa linda lite mer i lägenheten så de blir klara tills på söndag. Jobbar kl 17..

Igår hade jag sån hemlängtan, chattade med Veronica innan jag somnade, och hon skickade en länk på vinnaren till jon olsson, första gången jag kollade kunde jag inte se skidåkaren, kunde bara de Åres UNDERBARA natur och vilket fint väder de har.. Saknar snön.. Men jag vet många som skulle byta det mot att vara i solen som jag är, man är minsan aldrig nöjd, tråkigt nog..

lägger upp före och efterbilder på klippningen i morgon!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0