äntligen hemma..

Japp, nyss kommit hem från jobbet, tro det eller ej, men vi hade mycket att göra ikväll..
jobbade splittpass och jag träffade de "nya svenska tjejerna" på min rast, så klart var Mirella och Linda oxå med, men linda sprang iväg till jobbet efter en liten stund, men en sväng hann jag iaf träffa henne!!

Köpte en otroligt fin kläning idag på berska, kommer kort så småning om:p

Trött som en jag vet inte vad, men sova kan jag inte göra..

Imorgon ska jag kliva upp och gå och betala puttes hyra, han är i sverige så jag passar på å hjälpa till lite.

Det var en trafik olycka mellan Marbella och Malaga i förrgår, Några av de som omkom var gäster på vår restaurang bara någon dag innan, en liten flicka omkom, hon var runt 8-10 år.. Jag vet varför jag blir så berörd av bilolyckor, och att dessutom ha serverat dessa personer mat gör att det känns lite personligt. Och ännu värre när FYLLESKALLAR orsakar olyckor..
Se artikel:
http://www.vk.se/Article.jsp?article=182449

Nä, nu ska jag kolla på doctor house och försöka sova, ska upp tidigt i morgon och gå till baken för 17 gubbar,
sen ska jag och Mirella ut och gå och köra lite yoga!!:P

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0