En vecka med Anna!!

Fyy faaaaan villken rolig vecka jag har haft med anna!! Villken toppen tjej hon är alltså!! Vi var ute 6 dagar i rad, förlåt mamma, och har haft sååå sjukt kul!!

Måndag, ut i gamla stan på diverse olika ställen, slutade på vip´s och kom hem kl 6...
Tisdag, Sliten, men i topp form, gick till taveln och tog ett par öl, Anna var trött så det blev en kort kväll..
Onsdag, Ledig, La Cañada med Anna och stephen, Sen gick jag och anna ut och åt middag, paella, min första i spanien.. Sen åkte jag upp på stationen och sa hej då till damion, Gick till taveln, fick med mig stephen och en irländare till locos, där anna väntade, gick i höglackat genom hela marbella, hade skavsår som ett djur dagen efter.. :S
Torsdag: Första kvällen i salsa baren, Lärde mig dansa salsa av Eddison och Walterson, Internskämt ;) och även marengie (vet ej om det stavas så)kom hem SENT
Fredag: Salsa baren, Dansade med okända och lärde känna javi. Sjukt gullig kille! :P från venitsuela (eller hur det stavas) Kom hem SENT....
Lördag: Salsabaren med Anna, IGEN.. Hehe.. Dansade en massa salsa och massa andra latinska danser som jag håller på å lär mig.. Kom hem SENT!!
Söndag: Kristin kommer hem, lägger sig i sängen och DÖR. Behövligt
Måndag: Annas sista kväll, Jag hon och Ewa-Maria äter spagetti och köttfärssås och dricker vin och snackar skit!
Tisdag: Kliver upp tidigt, äter frukost med anna, Åker med henne upp till stationen och säger hej då.. Faan va jag kommer sakna den tjejen.. Möter upp Linda på stranden, Stephen och clarie kommer ner och vi ligger där ett tag, Linda går hem vid 14 och jag har precis kommit där ifrån.. Skulle ha börjat 15 i dag, men jeannine ringde och sa kom kl 18.. En dag som denna tackar man inte NEJ till det!!!
Stephens sista kväll i morgon, Så det blir utgång då.. Ikväll får vi se, behöver lite sömn nu efter en väldigt underhållande vecka.. Ledig i morgon!!!! Tack gode gud!! Jag och linda ska befinna oss på stranden hela dagen! med spanska boken i hösta hugg!!:p Vill komma igång mer med min spanska nu, vill kunna snacka med Javi eftersom han bara pratar spanska och dessutom de andra i salsabaren, eftersom de flesta enbart pratar spanska, dock väldigt bra tillfälle att lära sig..

a JagAnnaJag och Anna

Kommer sakna dig mitt hjärta!!!

Fler bilder kommer, Måste till jobbet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0