Ledig!!!

Så skönt det ska bli med en ledig dag idag!! Var sjukt sugen på att åka ifrån marbella idag, men vi får se, jag och linda kanske åker till Ojén, eller till puerto banus och möter upp Mirella när hon slutar jobba.

Har en massa att göra idag, som vanligt när jag är ledig.
Betala hyran, handla mat, prata med mamma, gå till kina basaren och köpa lite smågrejer, Gå förbi jobbet med mina knivar som ska bli slipade, gå en promenad, sitta lite i solen, äta lite mat, ev åka till ojén oh hitta på något bus med tjejerna ikväll!!:P

Jag fick iaf sova i natt, helt underbart!! Var rätt trött efter gårdagens natt..

Tjejerna åkte tillbaka till sverige igen, Mickaela och Johanna, det har varit kul att ha er här, även om det blev en kort stund, Men ni är välkommna tillbaka!!!!!

Nää, nu ska jag gå och ta ut pengar och sen handla mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0