Manchester-Roma

Igar var jag ledig, villket bettyde la cañada som vanligt:P
handlade inte alls mycket saker denna gangen.

Linda, Mirella och jag kakade lunch, och den caesar salladen som de at ar vad jag skulle kalla en kyckling och bacon sallad med vinegrette. Min lassagne va en miccro lassagne sa den va ok, men inte som hemma gjort sa klart.. Sa efter maten pratade vi om mat ett tag, sen tog Linda och Mirella och delade en dessert, jag smakade bara lite, men den va super god! :P

Hem till Linda och jag fick lana hennes hemtelefon sa jag kunde ringa till jonas.
Pratade aven med mamma, Pappa, Isa och Niklas.

Niklas och Nathalie kommer ner och halsar pa mig den 14 maj!!!!! :P Det kommer bli sjukt kul! Hoppas bara att vadret ar battre och att jag kan fa vara ledig iaf 2 av dagarna de ar har nere!! Ska kolla upp tiderna nar de kommer ner sa jag kan losa det redan nu!!

Jag och Frankie gick till Taveln och kollade pa fotboll och kakade pizza. Sjukt trakig match att kolla pa, men trevligt sallskap. Linda och Mirella kom oxa in en svang. Putte kom ocksa. Efter att Tjejerna och Frankie gatt hem stannade jag pa taveln och snackade lite med putte.

Pa mandag ska jag flytta in till tina igen, det kommer bli UNDERBART!!!!

Jobbar fran 16 idag, ser inte fram emot det sa mycket i detta vadret, nu borjar jag dansa sol dans sa solen kan komma fram nagon gang!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men fan vad bra :D Black it is.

Salsa nee, blir det nått blire väl room :P Får se vad kvällen bjuder på.

2008-04-10 @ 15:21:51
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Linda

Haha du och ditt salsa ställe ;D

2008-04-10 @ 17:46:55
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Nathalie

Hej stumpan! Nu har vi BOKAT! =) Det blir jag och Niklas som åker ner och jag hoppas att vi har bokat rätt om vi har bokat till Malaga flygplats? =) Vi kommer iaf till Malaga den 14e maj kl 14.30 och åker hem igen den 19e maj kl 12.10! Försökte ringa dig på din mob igen, men antar att du jobbar så du kan väl bara svara när du ser det här! Ska bli SÅ roligt att se dig igen gumman =) Puss!

2008-04-10 @ 21:51:31
URL: http://nathaliels.blogg.se
Postat av: Mirella Ristic

Heeej! Hittade till din blogg via Lindas=)! Haha, roligt! Borde ocksa borja,nu nar alla ar igang utan moi! Sa vad hander ikvall? Ngt roligt hoppas jag=) forresten! Mitt nya nummer ar 652708663! Nu gar d att ringa till mobilen tack o lov! Wooohooo! Kram kram

2008-04-11 @ 19:47:19
Postat av: Jennifer

Älskade Kristin! Gud så jag saknar dig!
Nu måste jag ju nästan komma ner och hälsa på dig, om du tänker stanna kvar.. Saknar dig så mycket att det gör ont i magen! Vore underbart att få höra din röst igen, men klantig som man är har jag slarvat bort ditt nummer... Ska försöka leta rätt på det och ringa.. Hoppas allt är bra, mammsen hälsar.. Nu har bingon börjat och du skulle vart hemma.
Ta hand om dig så rings vi!
Puss

2008-04-12 @ 23:26:44
Postat av: Isabell

Hej älskade vän!

Sorry att jag inte har svarat på din kommentar, men nu är min blogg up n' running igen!
Tänkte på dig häromdagen och fick så dåligt samvete att jag a-l-d-r-i-g hör av mig. Men hoppas att du vet att jag tänker på dig och saknar dig massor!

Pussar!

2008-04-13 @ 15:42:38
URL: http://hopingforthepasttolast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0