mer aktiv än någonsin!!!

nu, kan jag nästan lova, att jag kommer skriva oftare!!:P Nu har jag internet i lägenheten igen!!!!!

Gick och mötte linda och mirella en snabbis innan jobbet, vi gick till den kinesiska mataffären och handlade till garum, sen gick vi till el piavo och delade på en tårtbit, klasica kan den ha hetat.. :P mumsigt!!:P
gick till jobbet, jobbade kvällen med marcel, gick bra.. Ledig i morgon, ska gå och köpa fisk innan jag och mirella går ut och går för jag måste frysa den innan vi kan göra sushi imorgon!!! Kommer bli så himla kul och se hur det går!! Tog med mina knivar hem idag så vi har bra grejer att jobba med!
Kommer ta mycket bilder och förhoppningsvis kommer jag kunna lägga upp mer bilder nu när jag han internet igen!!:P

Bah, ska packa upp lite nu och bädda sängen, sen sova!!!! Känner mig så hemma och denna känslan kan inget ta ifrån mig än på ett tag, bara när jag kommer hem till sverige igen, då kommer denna känslan vara som bortblåst!!!

och ja, jag har hemlängtan... MAMMA, kom ner nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0