Nikki Beach

Igår var jag ledig. Började dagen med att förstöra min handväska, såå jag gick och köpte en som jag spanat på genom ett skyltfönster lite.. :P Sen gick jag och betalade Puttes hyra på en bank där de bara pratade spanska, jag använde iaf de orden jag kan och kroppspråk, så det funkade faktiskt fantastiskt bra.
Sen gick jag och handlade lite mat, och mötte mirella för Lunch på min Ballkong!!:P Vi käkade sallad, så svensk vi bara kunde göra den med bara saker vi gillar + det viktigaste, en god dressing!!
Sen mötte vi upp Johanna och Mickaela och åkte ut till Nikki Beach, GUD villket vackert ställe det var!! Helt otroligt!
Nikki Beach

Efter tjejerna skrivit i anställningsblanketter ellar vad det kallas så gick vi till ett ställa i närheten och tog oss lite att dricka, Väl tillbaka i marbella gick jag upp till linda och följde med henne till affären, sen gick jag till taveln och kollade på fotboll. Hade en lugn och skön ledig dag utan stress. Så skönt!!!

Nä, nu ska jag hinna äta upp min sallad innan mirella kommer förbi och vi ska ner på stranden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0