Ny flyttad, igen!!:P

Japp, nu är jag tillbaka till Tinas lägenhet, kände mig hemma redan när jag öppnade dörren!! SKÖNT!!
Måste bara packa upp allt, men de gör jag senare..

Är på paus nu, men jag måste handla en massa grejer till jobbet, bah..

Helgen har varit lite si å så.. Trevligt uteliv, men jobbet vete faan..
Lördagen, jeannine säger åt mig att betala för kött som jag tydligen har förstört.. MEN sen NÄR är det mitt ansvar att se till allt kött? JAG JOBBAR PÅ KALLA SIDAN.. Komigen nu!
När jeannine hade gått hem fick jag in ett bord på 4 pers. Inga problem, men var kvar till kl 01.30... :S
söndagen försov jag mig.. HUR FAAN KAN MAN FÖRSOVA SIG NÄR MAN BÖRJAR KL 14?! Ja, de undrar jag med.. slutade 00.30...

Japp, ska kila och köpa allt skit från kinesiska mataffären nu..

Funderar på helgjord sushi i morgon, Linda och Mirella, Vill ni komma och prova göra sushi med mig och dricka lite mumsigt vin?! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0