Paradiset, men vad hände?

BAH!!!! e trött på att bli blöt när man går utanför dörren nu!!!

Igår va det en lugn lunch, men vi hade mycket att göra på kvällen.

Gick ut med Jackie efter jobbet, vi gick till Libary Bar i hamnen, jag hade inte varit där innan men det var en trevlig bar. Det är 2 amerikaner som äget stället och de hade sån amerikansk brusande röst som inte går att förklara. Men det låter coolt! :P

Jd som de ska vara
Jack Daniel´s, så som det ska vara!! :P

Kom hem och lagade mat, gick och lade mig..

Vaknar, och det pissar ner.... BAH!! BULLSHIT! nu vill jag ha sol igen!!!

I morgon är jag ledig!! skönt, men det e inte så kul om det ska regna..

Pratade med Eddie igår! Skönt att höra hans röst igen!!

Ikväll ska jag ringa till jonas :D

Sitter på cafet och kollar på regnet, dricker te och äter en croissant :P Med jordgubbsmarmelad!! :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Eller hur!

Jag vill ha sol och vår igen!

2008-04-08 @ 16:32:40
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Carro

låtre trevligt när du sitter å dricker te o ätter croissant.. idag lyckades solen hitta fram på eftermidddagen :D kram

2008-04-08 @ 18:35:00
Postat av: Felicia

Hej tjejen!
Vad kul att du skriver :) Allt är bara bra med mig, hur är det själv där nere ?
Haha försöker alltid tänka på vad ensam du måste känna dig där nere då jag ofta känner mig ensam för att jag flyttat till gbg :P
När är det dags för dig att åka hem igen därifrån?
Saknar dig med tjejen!
Det är konstigt att man tappade kontakten så snabbt med alla. :S
Sköt om dig vännen & hoppas på att du får lite sol!
Orättvist om vi får allt ju ;)

2008-04-08 @ 21:44:14
URL: http://majafelicia.blogg.se
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack för kommentaren!
Till hösten ska jag plugga till mentalskötare på distans och kombinera med jobb dagtid. Det blir två inkomster då utöver barnbidrag, underhållsstöd, bostadsbidrag och såna grejer.

2008-04-08 @ 23:41:11
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0