Party med Linda och Mirella

Ja, igar jobbade jag, skit kul hade jag och jeannine! Fick aven lon sa det fick bli taxi hem, springer inte runt i marbella med sa mycket pengar lost i fickan.
Hem, svira om och mota Linda, Zacke, zackes svenska kompis, Mirella och co pa noba (eller hur det nu stavas)
Tog taxi hem till Linda och Zackarias och tog massa kort och snackade skit! Bilder kommer upp nar jag orkar slapa runt min laptop overallt dar det finns internet.

Jag och Mirella delade taxi ner till cafeteria marbella, sen gick jag till salsabaren och dansade med Walter och Javi. Kande att det var dax att kila hem, sa jag begav min hem till min skona sang! vaknar av ett telefonsamtal fran marcel som vill att jag ska komma in senare, JAG BLIR GALEN! har precis jobbat in mina minustimmar, och nu ska det bi minus igen?! Aja, Nu ska jag snart traffa Mirella och se vad som hander, linda slutar oxa jobba snart, sa kanske det blir en smothie i solskenet?!

Salsa ikvall?! JAJJEMEN!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

smootie smootie smootie

2008-04-05 @ 19:38:57
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Nathalie

Hej gumman! Jag och Niklas sitter och pratar om vi kanske ska komma och hälsa på dig över en weekend, vill du det?=) vi tänkte isåfall åka i mitten av maj! hör av dig tjejen =) pusspuss

2008-04-05 @ 19:47:01
URL: http://nathaliels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0