Regn och storm varningar...

Denna veckan ska det storma här i Marbella, vi börjar måndagen med regn..

Är på paus just nu, ska tillbaka kl 19 igen..

Igår var det en lång dag på jobbet, var inte allt för mycket att göra och tiden gick sjukt långsamt..
Pratade med Gunilla när jag försökta få tag på jonas, men han var inte hemma så jag pratade med henne ett tag. Skönt att prata med folk hemma..
Efter jag slutat gick jag upp till locotoriumet där jag brukar ladda mobilen och ringde till jonas, vi pratade i 45 min och det var sjukt härligt att höra hans röst igen!!

Pratade även med Jasper igår och berättade om att jag blir kvar här nere.
nu ska putte prata med honom sen e allt klart, ett år till i marbella.

Fick en kommentar av nathalie!! Hon och niklas kanske kommer ner över en helg, vore skit coolt om de kom!!!:P
måste bara se till att få vara ledig då!!:P

Jag har fixat en bilddagbok nu där jag lägger upp alla bilder, från dag ett håller jag på att lägga upp! ALLA BILDER!!:P Så jag länkar den sidan snart, vill bara att ni ska få mer att kolla på först!!:P
Bilder på facebook är oxå upplagt..

Piss väder är vad det är, kallt och blött!! Vill att solen ska komma tillbaka så jag kan ligga på stranden igen!!

Fick mail av stephen idag, blev jätte glad! Vi ska börja skriva till varann på spanska, eller jag på spanska och han på svenska!!:P haha ska bli kul att se hur en engelskman klarar av att skriva på svenska!:P

nu ska jag ta mig ngt att äta!:P

Kommentarer
Postat av: Linda

Eller hur, när de inte är vattniga ;D

2008-04-08 @ 10:15:42
URL: http://llinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0