Salsa och poker..

I gar jobbade jag med marcel fran kl 15, sjukt lugn lunch, men pa kvallen var det mycket att gora men vi jobbade bra och marcel blir inte arg pa mig langre, tack gode gud!!

Pa kvallen ringde anna, lilla gumman va sjuk och hade dansat salsa hemma hela dagen, jag sjalv gick ner till salsa baren och dansade lite salsa och snackade med Walterson och Eddison, kvallen slutade med att de spelade poker och jag var dealer.

Vaknade kl 9 av min javla hosta, nu ar jag leds pa den, sen somnade jag om och kunde inte ta mig ur sangen, min kropp ar for matt.. ikvall ska jag raka vagen hem och lagga mig sa jag kan ga ner pa stranden i morgon om solen skiner!

pa lordag ska jag till salsa baren, men de blir ingen sen kvall, hoppas jag!

Sa hejda till stephen igar, hjalpte honom att packa det sista, var sjukt trakigt att han maste aka, men forhoppningsvis kommer han tillbaka om ett halvar.

Na, nu ska jag forsoka fa tag i linda och kolla om hon vill ta en smothie i solen med mig innan jag borjar jobba..

Kommentarer
Postat av: Filippa

Hej! googlade salsa och hittade din blogg! jag bor i nueva andalucia och försöker hitta något ställe där jag kan lära min dansa salsa! vart har du lärt dig?

2009-10-09 @ 14:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0