Sjukt förbannad!!!!

Nu kommer ett sånt inlägg när jag bara tänker skriva av mig all min ilska!

JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ DETTA NU!!!
Jag vill att det ska bli den 22/6 så JAG FÅR SLUTA PÅ DENNA RESTAURANGEN NU!!!
Helt galet trött och irriterad på hur skiten funkar! Hur det övertaget kan fungera alls.
Jag är lilla hackhönan som inte har några fjädrar kvar, jag har blivit plockad på all min energi som jag lägger på att lära mig och ta in saker, eftersom jag varje dag får höra att allt som händer är mitt fel, villket det oftast inte är, så har jag tappat all den energin nu. Jag orkar inte bry mig.
Det är 9 veckor kvar, Jag kommer hänga i dem, men nu börjar jag med det som INTE är ok. Jag ska nu mera gå dit, jobba och sen gå hem, inte snacka om något, bara sköta mitt jobb. Jag vet att tiden kommer gå fort, men nu är det nog.
Och dessutom att de ringer och ändrar mina tider hela tiden.. Kan du komma in senare, kan du göra de? Vad ska jag säga, nä det kan jag inte, antingen kommer jag nu eller inte alls. Jag kan inte planera ett jota, Som linda sa i morse när jag pratade med henne, Jag hade inte behövat gå hem bara för att jag ska jobba kl 14 i morgon när jag gick hem igår, jag hade kunnat vara ute med dem iaf 2 timmar till, jag kan itne åka iväg och göra något för jag börjar den tiden, sen ringer de 2 ggr och säger kom till kl 20.. Då hade jag ju kunnat gjort hur mycket som hellst!!!
AH, Leds!!


Iaf, igår så gick jag upp och kollade i lägenheten och fy 17 vad vi har varit duktiga!! Lägenheten e jätte fin och mysig nu! Sen jobbade jag. Gick hem och skulle göra mig iordning inför kvällen och utgång med mirella och linda, så somnade jag framför datorn, vaknade efter 10 min och va helt väck. Tog iaf taxi upp till Linda och senare gick vi på en liten barrunda. Trangito, in och ut bara, Bambina, Nouba, Buddabar... Jag har ingen aning om vilken tid jag kom hem, men jag kände mig väldigt vuxen när jag sa jag måste gå hem för jag ska jobba i morgon.. Så ringer de när jag precis ska gå ut genom dörren och säger kom senare...

Ska se om jag hinner med att träffa Tjejerna som ska bo i Linda och zacarias lägenhet innan jag kilar till jobbet, funderar på om jag ska ta mig något att äta först..

Kommentarer
Postat av: Carro

fan vad jobbigt att de inte kan bestämma sig hur du ska jobba!! grrr!!! men bit ihop så får du börja jobba de andra stället...:) kram

2008-04-21 @ 11:12:59
Postat av: Carro

fan vad jobbigt att de inte kan bestämma sig hur du ska jobba!! grrr!!! men bit ihop så får du börja jobba de andra stället...:) kram

2008-04-21 @ 11:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0