Spanska Frissörer...

Jag:p

Ny färgad och nyklippt, skönt att se ut som folk igen!!

Spännande Att gå till en spansk frissör, när man inte kan prata så lätt och får hoppas på att man verkligen forstod vad det sa så de inte klipper av en håret. Färgningen var lättare att förstå. Aja tillsist blev det iaf bra och jag e nöjd, men har inte vant mig än.

Käkade på Mc Donalds igår med Linda, Mirella, Zacarias och Zacarias syster. Mc Feast hemma smakar mycket bättre än här.. Till och med Mc Fluryn e bättre hemma.

Gick och jobbade, e så leds på mitt jobb nu så jag kan DÖ!!!! Ska snart skriva på ett papper om att förlänga till i juni, men jag e faan inte sugen på det alltså!
Jag längtar tills jag får byta jobb och börja jobba på ett bättre sätt. Där alla är ett team och man jobbar för samma sak.

Gick ut med Gergö och tog en drink, det är vår ungerska servitör, Jag slutade som vanligt på salsa baren och dansade helt galet mycket med Walter. Faan va han e duktig på att lära mig dansa, och jag jobbar på att lära honom och Javi engelska. Walter e faktiskt väldigt duktig, men han har lite svårt med villken ordning man ska sätta orden, eftersom i spanskan är allt tvärtom.. Pratade väldigt mycket spanska och dansade väldigt mycket.

Pratade med Patrik idag, Hans föräldrar var med om en bilolycka förra helgen så han är i sverige nu, så jag har hand om hans lägenhet. Vattnar blommor och så. På måndag ska jag gå och betala hans hyra.

Jag e så glad att jag är tillbaka i tinas lägenhet så det finns inte! Har små plockat lite idag och jag älskar att det är så rent och organiserat här. Hos Ewa-Maria var det alltid rörigt överallt och jag visste lixom inte var jag kunde lägga allt så det skulle bli mer ordning. och ni som känner mig vet ju att jag inte är den som har mest ordning i världen, men tji fick ni, för nu är jag mer organiserad än förr och gillar faktiskt att ha ordning och reda.

på måndag kommer tina hem och jag behöver inte städa ngt för det e så rent och fint här. hehe:P

Ska snart gå till Linda och Zacarias lägenhet och kika hur de har fått till det med de nya möblerna från Ikea.

Kommentarer
Postat av: Carro

vad fin du blev när du hade klippt dig :)kramar

2008-04-20 @ 11:05:35
Postat av: Jonas

Haha, skönt att du tycker svensk mcfeast e bättre...jag som tycker den smakar ungefär som du tänker dig färgen brunt skulle smaka..haha

2008-05-12 @ 23:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0