Värsta natten någonsin...

Nu börjar det hända konstiga saker.. Jag har inte haft denna känslan på väldigt länge, Kommer inte ens ihåg sist jag mådde så... Hela natten har varit ett helvette, Det började med att jag satte på ett avsnitt av One Tree Hill, som btw är inne på Världens Bästa säsong just nu, Avsnittet handlade om Peytons kärlek till Lucas, allt var så vackert så lipsill som jag är började jag fälla en liten tår.. Sen kom en massa känslor över mig som jag försökt trycka undan för så länge... Fick panikångest, inte för att jag är här, absolut inte, utan för val jag har gjort.. Tog min ipod och satte mig på ballkongen, en timme där gick väldigt fort och jag kunde rensa ut lite skit ur skallen..

Tillbaka till sängen, snurr snurr snurr hela tiden, omöjligt att sova, Sista gången jag kollade på klockan var den mellan 06.30-07-00..

Sist jag kommer ihåg att jag mådde såhär fanns det en man i mitt liv som alltid fanns vid min sida, hade varit så mycket lättare om han funnits här och hjälpt mig igenom detta.. Kan inte bara ringa honom mitt i natten heller och berätta hur jag mår och att jag behöver prata, Han har ett annat liv nu, som jag inte riktigt vet var jag passar in i...

ska till muffins nu och äta lunch med Linda, Johanna och Mickaela.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Snuttan, det är bara 2 veckor tills vi kommer ner till dig nu =) Ska bli supermysigt! Hur är vädret hos dig? Vad skönt att vi får bo hos dig och att du förhoppningsvis hinner spendera lite tid med oss :) PUSS

2008-04-29 @ 16:21:30
URL: http://nathaliels.blogg.se
Postat av: Mirella Ristic

Gumman, mig kan du ringa nar du vill ska du veta!

2008-04-29 @ 22:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0