3 veckor...

Nu har jag varit har i tre veckor.... Har san javla hem langtan sa jag vet inte var jag ska ta vagen... och den dar rackarns linda aker idag till svea for att spendera (for din skull hoppas jag bara 2 veckor;)) nagon vecka...

Pratade med Jasper idag, han ska jobba med Melker Andersson i are i vinter, sjukt kul for honom!! Blev sa glad nar han ringde!

Magen lever fortfarande rovare, men det ar iaf ingen mag katarr eller stressmage som alla trodde... TACK gode gud...

Fick mail av Stephen, sa nu vet jag iaf att han lever. Han ska forsoka komma hit snart och hans diploma borjar i Januari i Budapest... Sa han kommer aldrig komma tillbaka..

Nar jag orkar ta med mig in dator till cafet sa ska jag borja lagga upp bilder igen, just nu orkar jag inte slapa pa den... Men nu ska jag fa ordning pa mitt kontrakt sa da ska jag fixa internet hemma. Da blir det bilder!!!!:)

Naa nu ska jag ta och hitta pa nagot annat... e leds pa att bara sitta stilla nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0