aj ajaj aj

AJ! Jag har fortfarande ont i magen, och de vet inte vad det ar for nagot...
kollade blod, rontkade, men det visade inget... :/ Eller jag, det e val oxa bra, att det inte ar nagot, men varfor har jag da ont?

aja, gar pa medicin och dricker saker som e bra for magen...

Lista pa vad jag inte far ata:
frukt, gronsaker, fett, friterat, mjolk... sa det e snarare en lista pa vad jag far ata som jag behover...

Jag vill skara ut min mage och ge den till nagon annan.... Jag ar leds pa att ha ont nu...
och jag har hemlangtan..... :/

Kommentarer
Postat av: Linda

Stackars vännen! Hoppas det där förbaskade försvinner snart!!



Jag ska kolla linnen till dig imorn, försöka komma ihåg det hehe.



Syns på tisdag :)

2008-08-23 @ 14:08:31
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Carro

hej!!! hoppas att de onda snart går över!! hemma är de bra.. börjar bli höst! :( saknar dig gumman!!! puss

2008-08-25 @ 23:08:03
Postat av: tina

Hej

Tänker du tala om hur du mår snart eller.....

/Tina

2008-08-29 @ 16:46:30
Postat av: Sissela

STackars dig gumman... hur har du det där nere?? skulle du inte komma hem till sverige snart??

puss o kramar

2008-09-02 @ 13:48:02
Postat av: Elin

Hejsan! Googlade på Marbella och hittade dig och din blogg. Jag ska åka ner till Marbella om en vecka och tillbringa ett år som au pair! skulle vara toppen att ha någon kontakt som pratar svenska där nere! Hör av dig om du är intresserad av att agera lite "fadder" (: Kram Elin [email protected]

2008-10-13 @ 09:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0