Ledig kvall, saa skont!!

alltsa, jag har varit fortjant av denna dagen idag!! Jag klev upp kl 15, eftersom mamma ringde och vackte mig.. hihi
var ute till 7 i morse med Jenny, Malin, Inoha, lorena och mark. Vi hamnade pa salsa baren.. hehe
har traningsverk i hela kroppen efter all salsa... Sa kul dock!!!!
Pratade sa mycket spanska igar.. Sjukt kul att jag borjar fa till spanskan annu battre!!

Jag har latat mig hela dagen, legat i soffan och kollat pa os. Sen gick tina, jag och hennes mamma till stranden och tog ett kvalls dopp, de va sjukt skont faktiskt. Har atit en sill macka till middag och jag ska nog snart krypa till kojs... e sa lat idag...

Horde att hosten borjar komma hemma, sa just nu ar jag valdigt glad over att vara har i varmen...
Nar kommer ni ner och halsar pa?

Kommentarer
Postat av: Robin

Höst? Vem har du pratat med? De e fortfarande sommar, det är ju augusti!;) Ja ska försöka komma ner när jag muckat, hoppas det kommer gå att ordna:)

2008-08-20 @ 18:19:18
URL: http://commonmind.blogspot.com
Postat av: Helen

Hej på dig. Kul att hitta dig här. Googlade på Dvärsätt och hittade dig här. Kul som sagt. Hoppas du har det bra. Sköt om dig!

Mvh Helen

2008-08-20 @ 19:29:02
URL: http://helensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0