Lugnt har i marbella

Det ar sa lugnt har i marbella just nu... jag gor inget mer an jobbar och sover kanns det som.
Jag maste hitta pa nagot att gora pa formiddagarna.. Ska kolla upp olika yoga stallen och nagra gym.. Det gar ju inte att ut och ga eller jogga har nu, det ar for varmt redan kl 9 pa morgonen... Sa, Yoga skulle vara bra for min rygg..
Skulle vilja simma nagonstans med.

Mycket man vill gora, men men..

Jag har lite hemlangtan nu som ni kanske forstar.. Det kan bero pa min langa semester hemma kanske...
Langtar hem till mina sota rara vanner dar hemma.. Hade sa otroligt kul nar jag var hemma..

Fick skall av kusinen for att jag skriver for sallan, ska forsoka battra mig pa det, vill bara fa till mitt internet hemma sa jag kan ladda upp bilder och sa...

Jag kommer kanske hem en vecka i november... Da ska jag fixa min dator sa att vista forsvinner och xp finns i stallet... min dator ar sa seg och det gar itne gora nagot med den for detta j**vla vista....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0