Dagen fore doppar dagen

23 december, solen skiner, 18 grader varmt... VAR FAAN E JULKANSLAN?!

At julbord med patrik igar pa en svensk restaurang har i marbella, de va gott, men faan va matt jag blev...!! :)

Har ingen julkansla over huvudtaget, de spelar julmusik overallt, men de kanns bara sa fel eftersom det inte finns nagon sno, det ar inte kallt, ingen familj, Jag saknar min familj extra mycket just nu...

sa i morgon, ska jag jobba, regina ska komma forbi pa hennes rast och kolla om jag har nagra fina klader hon kan lana, sen ska vi ut.. Jag ska alltsa ut och dansa Salsa pa julafton.. hur bra kanns det? Det kanns fel fel fel, men vad ska jag gora, ar helt sjalv, har ingen julskinka eller nubbe, inte ens en gran finns i min lagenhet!!
Kul att prova nagot nytt i ar, men de blir inte sa jul...

Forra aret sa var jag iaf hemma pa formiddagen med familjen, at mat och oppnade paket, akte forbi jonas familj pa vagen upp till are, halsade pa frida som jobbade och sen akte jag sjalv och jobbade, forst i koket sen i nattklubben.
efterat akte jag hem till jonas och den 25 akte vi skridskor och umgicks med hans familj.
Det var inte riktigt jul, men det var mer jul an jag trodde att det skulle bli..


nu borjar jag forsta varfor alla hogtider ar de dagar som folk ar mest deprimerade....

onskar sa att jag va hemma just nu.....

Sa, Forlat att jag inte skickat nagra julkort..
Men,

God Jul och Gott nytt ar allihopa!!!


Kommentarer
Postat av: Tina

Hej lillkusin,



Julen är över i nafs, sen sitter vi där med alla papper och snören, klappar som skall bytas.



Dessutom så är det grått kallt, men bara äkligt kallt -1 grad och nordlig vind så äkligt det kan bli med andra ord. Passa på att njuta av värmen, solen och dina vänner, Snön kommer tillbaka till Norrland nästa år och då är du där, du vet hur fort det går. De dina finns kvar där de alltid har funnits och jag tror att de unnar dig ditt äventyr.



Jag vill passa på att önska dig en riktigt GOD-JUL och ett fantastiskt 2009 med nya utmaningar, som jag vet att du kommer fixa galant.



Så ta dig i kragen nu, julen kommer du hinna fira igen och igen, men den här julen är du i Mabella, gör den till en Jul du alltid kommer minnas, man ångrar bara det man inte gjorde.



Vi ses när du kommer hem,

Massor av kramar från ett snöfritt, kallt, grått, Stockholm

TINA

2008-12-23 @ 17:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0