de blev inget..

precis som jag vantade mig... gick och drack te med en columbiansk kompis i stallet..
ska dock dit i morgon kvall som det verkar, om de nu blir sa..
Nu ska jag hem och lagga mig i soffan igen, tidig kvall.. borjar tycka att det ar ratt skont att vara hemma pa kvallarna, speciellt nar tina kommer hem runt 12 snaret pa natten och trycker en ska popcorn under nasan pa mig:) de gillar jag!! :P
Jag skulle nog faktiskt villja ha ett dags jobb, de skulle faktiskt vara skont, men om man ska jobba i restaurang branchen och jobba pa en hyffsad restaurang sa maste man jobba pa kvallen.. sa snart ska jag tillbaka in i mitt galma monster..
kliva upp ABSOLUT inte tidigare an 12, ga till cafet, sitta dar i ett antal timmar, typ till kl 16 da mark ska ga till jobbet och jag gar hem for siesta, kl 17 gar jag till jobbet for att forbereda allt innan kvallen, kl 23 slutar jag jobba (typ) och sen moter upp mark for en ol eller en film.. Naa, jag ska nog andra det monstret nu.. Ska inte ga ut varje kvall, ska kopa nytt gymkort, fogylla dagen med att vara glad och lycklig for att jag ar har och att man faktiskt kan sitta pa ballkongen i bara linne den 10 december...

Jaa, jag har hemlangtan, inte sa svart att lista ut... MEN det har varit en OTROLIGT fin dag idag! och jag var tvungen att sta inne i ett kok och jobba, inte konstigt att jag ar den blekaste i spanien....

hem, kopp te och vanner.. sa som de borde vara!! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Försök du att ändra dina rutiner på kvällarna ;)

2008-12-10 @ 21:37:37
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för en trevlig lunch vännen!

2008-12-14 @ 23:04:21
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: anonym

Heter det inte Colombia? Columbia har jag aldrig hört talas om. Men det kanske är något nytt och häftigt? Hur som helst skriver du som en liten skitunge. Särskrivning är du väldigt bra på uppenbarligen. Haha.

2009-02-06 @ 20:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0