Girls night out!! :)

I går blev det lite utgång med Linda och Zoe. Vi gick till townhouse och tog några drinkar. Sen kom Elin och hennes kompis Amanda förbi och 2 svenska killar.
Vi gick senare vidare till Budda och dansade av oss en massa energi.
Hade sjukt kul ialla fall. Sen gick vi vidare till salsa baren och där blev jag LÄMNAD av mina kära vänner, Linda och jag missuppfattade varann då jag sa jag vill bara dansa denna låten sen går vi.. men men, de var borta och jag stannade..
kom hem 06.50 och då var tina vaken.. Blev väldigt chockad...:P

Idag har jag hosta och är lite förkyld.. inte alls kul.. Så jag har spenderat hela min dag i min säng och kollat på One tree hill. Sjukt bra serie! Ska nu hem, eftersom jag trodde cafet stängde kl 21, men eftersom det är söndag stänger de tydligen 20. så jag ska hem och kolla på mer serier och ladda upp inför ikväll då jag och regina ska ut och göra stan.. borde egentligen vara hemma och sova, men vad gör man inte för sina vänner?! :)

Linda, se till att ringa någon gång nu!! e uttråkad, har ju inte pratat med någon i dag, eller ja.. nu ljuger jag, har pratat med mamma, Jonas och torbjörn. Elin och linda en liten sväng med, men ändå...

Hem och ladda om......:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja fast sen är ju frågan om jag vill bli latina ;P

Du är duktig du så du får stå för det där ;D

2008-12-07 @ 20:44:01
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0