Music quiz

Igår städade jag i mitt kök i 5 timmar, gick hem och duschade, åt kebab till middag med patrik, gick på music quiz på bar 26 med jelle och hans kompisar.
Vi var totalt värdelösa eftersom det handlade om Englands musik historia och artister som föddes run 1930 osv.
Men Vi hade iaf ett rätt som inget av de andra lagen hade, men den frågan handlade så klart om mordern musik..
Träffade en kompis igår, han va så himla rolig.. Han berättade att hans nyårslöfte var att lära känna en ny tjej som skulle bli hans flickvänn. Han skulle skriva ett cv och ge ut till en massa tjejer sa han!! :)
"Jag är inte så vacker, men jag har ett bra hjärta, Det är ganska unikt eftersom det inte finns så mycket killar med bra hjärtan, så kristin du ska vara glad att du han en så unik kompis som mig!" Han e bara för go Diego!! :P


nä nu ska jag ha möte med min mupp till chef.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0