Oj, massa dagar utan internet...

Jag har inte ens varit inne på cafet så jag har kunnat uppdatera, fullt upp med annat... Sorry

i Torsdags var jag hemma hos diego och killarna och åt Aripa, Venezulansk mat... Det var gott, vi kollade på en spansk film, men jag fick engelsk undertext iaf..
I fredags jobbade jag från kl 10 till 23, sen gick jag ut med Regina och Suraida.
Lördags var det Reginas födelsedag, och regnet pissade ner.. Vi gick först till budda och sen till Le Nils. Hade en sjukt rolig kväll och jag tror jag satt totalt en låt nere på salsa baren.. Sååå grymt kul!! :)
Söndag så var jag och linda och åt lunch. De e så mysigt att umgås med henne! :)
Idag har jag latat mig hela dagen, ska snart kila till jobbet, men först ska jag till skomakaren och få honom att laga mina favo skor... de har tappat klacken..

DAgs att kila...!! uppdaterar lite bättre i morgon..

Kommentarer
Postat av: Linda

Sötnos! Jag håller fullkomligt med fast med dig dårå :)

2008-12-15 @ 18:40:09
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0