sjukling pa battrings vagen

jag har jobbat i dag, a de va sa skont att antligen fa satta igang!! Kommer ta lite bilder i morgon kvall pa restaurangen sa ni far se hur fin den e!!! :)

Har varit igang sen kl 11 och jobbat!! :)
nu ska jag kila hem och ata en liten salad, sen ska jag antagligen upp till tre kompisar fran venezuela och ata middag dar. :) ska bli kul! om de nu blir av.. .:)

HAHA!! jag har nog varldens samsta minne! pratade med linda om att jag skulle pa apoteket (farmasian) och kopa tandkram, vi lagger pa och jag gar fran mat affaren och ser skylten till farmasian och tankte va faan skulle jag kopa... Fick ringa upp linda och fraga.. haha
har bara mat i skallen och nu ar jag hungrig som en varg!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0