sjukling...

jaa, jag mår väl som jag förtjänar antar jag, efter en otroligt rolig helg ute, 3 dagars, så är jag bomb förkyld...
Igår var jag helt avdäckad och orkade inte göra NÅGOT.
Somnade innan kl 22 och vaknade kl 02 och var klar vaken.
Satte på en film och började hosta sjukt mycket.
Vaknade kl 10 när patrik ringde och sa att vi inte skulle handla allt till restaurangen idag,
men jag har registrerat min kassa maskin och fixat nya tangentbordet och lite så..
sånt som jag kan fixa på datorn men inte patrik..

Nää, ska faan kila hem igen och lägga mig under täcket,
detta är inte nådigt alltså!!! Kommer nysa näsan av mig och hosta lungorna ur mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0