Sushi hos Linda

Igår var jag så äkligt sugen på sushi...
Jag hade skit tråkigt hela dagen så jag bestämmde mig för att gå till lindas jobb och överraska henne för att se om jag fick följa med henne hem och mysas i soffan lite.
Berättade för henne på vägen upp att jag var sugen på sushi. Linda säger, ja, zakarias gillar oxå sushi så det är inte omöjligt att vi kan äta det.
Zakarias ringer linda och säger, Jag är sugen på Sushi... HAHA hur stor är chansen!?
JA, så vi beställde sushi och hade en mysig kväll hemma hos L&Z:)
Sitter och uppdaterar bilder på Facen.. :) ta en kik vettja!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Så sjukt gott det var!!

2008-12-04 @ 20:11:44
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0