Flyttat och ledig dag!

Idag är jag ledig, Ska spendera kvällen i underbart sällskap med Sharon. Vi ska äta och dricka gott och kolla på fim hela kvällen! kommer bli trevligt. Sov i dag till kl 14. Har en förkylning på g i kroppen så jag behövde sömn. Hade lite feber igår, men de går väl över så småning om.. 

I måndags flyttade jag in hos patrik. Har en sån tv shops säng, luftmadrass som är sjukt tjock och blåser upp sig själv när man stoppar in elen. 
Känns bra att bo hos patrik. Tiden kommer gå så fort bara, sen ska jag flytta till Ewa-Maria. 

på fredag ska jag ha spanska lektion. Det är lite tråkigt att stephen ska åka tillbaka till england i slutet på mars så då kommer det inte bli någon mer spanska.. :/
Fredag nästa vecka ska jag antagligen till Sierra Nevada och åka snowboard. Men jag har inga täckbrallor eller vinter jacka, inte ens ett par vantar eller en mössa.. :S får se hur det blir.. tänker inte köpa grejer för en dag..
Håller på att kolla upp hyrpriser och liftkortspriser, men sidan är på spanska så jag får vänta tills jag kan få lite hjälp..  Jag kan inte åka om det kostar för mycket..

Jag är sjukt duktig ekonomiskt just nu! Jag lever på halv lön denna månaden och fick lite mer än 500 euro (ca 4700 svenska) Och jag har fortfarande ca hälften kvar.. Men när man vet att man har lite att leva på så är det lättare att vara ekonomisk.

Nä, nu ska jag gå och ladda min mobil, sen ska jag ansluta mig till sharon och påbörja vår tjej kväll :P
Förhoppningsvis kommer Jeaninne också en sväng och tar ett glas vin med oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0