Fredag och Lördag..

I fredags så hade jag en sjukt lång dag som jag inte gjorde något på.. Jo, jag pluggade spanska på cafet i typ 3 timmar, sen gick jag till jobbet, och putte kom förbi och sa hej på Jobbet..  
aja det var fredagen..

Lördag..
Börjar dagen med att kliva upp och duscha. Går till språk skolan i närheten för att ha spanska lektion med stephen. Vi var 7 personer där och de var några steg före mig men jag hängde på helt okej. en kvinna tyckte att jag var duktig som tog spanska lektioner på engelska men jag pratar svenska. Visst det är lite svårare, men ju mer man pratar ett språk, desto bätte blir man!
Men jag gillar mer att ha privatlektioner, när man är så många som man inte känner så vågar jag inte riktigt fråga saker.. Jag frågar efter i stället, så jag sitter och hänger med bra på engelskan, skriver ner det på spanska samtidigt som jag översätter till svenska och skriver ner frågor till efter på engelska.. gissa om jag är snurrig efteråt.. :p

Sen gick jag och handlade åt tinas cafe, tomater och sallad och snackade skit med Jenny. Henne gillar jag, hon e sjukt go.  Putteplutt kom in och satte sig vid en dator, sen kilade vi till hans lägenhet så jag fick se hur jag ska bo senare.. Sjukt fin lägenhet och Putte har målat den i ljusa fina färger. Så jag kommer att bo i vardagsrummet på en uppblåsbar madrass. En sån stor från tv shop.. :p Sen skulle Putte åka till malaga och kolla på fotboll och jag gick ner på cafet igen. Jenny slutade så vi gick ut och shoppade lite, jenny handlade och jag köpte 2 läppglans..
Gick till jobbet och jobbade med Jeaninne, Mycket att göra, mest fixa saker efter lunchen, men vi hade väl en 25 gäster iaf. Efter jobbet gick Jag till Havanna bar och sharon skulle komma efter.

Nu vet jag att Linda läser detta, men jag träffade en svensk tjej, som jag chattat med och som hittade mig tack vare bloggen. en söt blond tjej som var jätte trevlig.
Kul att äntligen få ett ansikte på Henne! :p Kändes lite som en blinde date när hon ringde och frågade var jag var och hon skulle komma ut och möta mig. minre pirrigt men fruktansvärt kul! :p
Lite senare kom Sharon även, stackarn, kom vid 2 och skulle börja jobba kl 10.. men hon hängde med på en drink iaf.

putte och en massa andra svenskar var oxå där, så det var trevligt.

Martin och Putte      Jag och Martin         Bernard, bartender                                  Jenny från cafet och Angel



Miguel, en av killarna som jobbar i baren, han har flörtat sjukt mycket med mig förut, och så även i kväll.. villket han även gjorde, såg jag senare, med alla andra tjejer där inne.. På slutet såg jag både han och Alex sitta med varsin tjej i knät under arbetstid.. Manliga horor? haha skääämt å sido.. Nä så ännu en gång är det konstaterat, idioter finns det många av, och jag som är van att jobba i en så krog tät by som åre vet att under säsong så kommer det upp folk som jobbar hela vintern, de är här för att festa, åka skidor och ligga.. så jag är inte ett dug förvånad över bartenderbeteendet.. sa iaf till Elaine att hon inte behöver fixa en date till mig med Alex.. Tycker inte att det är allt för sexigt med man boobs... och är inte intresserad av idioter..

Såg för första gången eskort flickor. två afrikanska tjejer, den ena var väldigt söt som var där med 2 snuskiga gubbar. men jag har ju fått höra det förut att det finns sjukt mycket prostituerade här..

En liten grej till Linda, Martin kom tillbaka från pouerto banus ganska direkt för det hade varit jätte dåligt där igår..
Så jag är glad att vi inte åkte dit.. en annan gång!!:p

Ja, kan inte minnas senaste gången jag kom hem från krogen kl 04.45... jag som skulle ut på en eller två drinkar..

Nu ska jag ta och kila ner på paseon en sväng innan jobbet kl 14..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0