friskare och solsken!!!!!!!!!:P

nu far ni ha overseende att jag inte har de svenska bokstaverna nar jag skriver, men jag orkar inte dra runt pa min barbara dator..
har hander det inte sa mycket. Hade en sjukt bra arbetsdag i mandags med 80 gaster totalt pa hela dagen. Jobbade lunchen med marcel och vi gjorde ett sjukt bra jobb tillsammans. pa kvallen small det bara till och sa var det helt plotsligt 40 gaster och jag och jeaninne skotte det skit bra!

Borjar bli friskare, e bara lite snorig nu..

Ledig i dag, ska ha spanska lektion kl 14 och sen ska jag och linda ev ut till la cañada och kika lite.. Sen ska jag ut och kaka pa bambina.

Ja det hander inte sa mycket som sagt, men solen har borjat kika fram och den kallaste manaden pa aret ar forbi, sa nu kan det bara bli battre!

I morgon flyttar jag till Ewa-Maria och jag vet inte riktigt vad det ar som hander, men hennes tomas ska komma ner i tva veckor i mars, ska jga oxa bo dar da eller ska jag bo ngn annan stans i tva veckor.. Jag har ingen aning..

Tor kommer inte ner till min fodelsedag, men forhoppningsvis kommer Rikard ner sista veckan i mars..

Nar jag bor narmare cafet sa kommer jag forhoppningsvis bli battre pa att uppdatera bloggen, men jag lovar inget.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Bor du i/på Marabella?:)
Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-02-27 @ 12:42:57
URL: http://www.pessicaz.blogg.se
Postat av: Jessica

Vad kul! folk säger ju att man till slut pratar tex flytande spanska när man är länge i ett spansktalande land! Så det går nog bra =)Lycka till!

2008-02-27 @ 18:28:23
URL: http://www.pessicaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0