Jogging och nästan försen till jobbet....:/

Började dagen med att jogga i en timme i det underbara solskenet. Tog en dusch och gick till cafet och åt en baguette med tonfisk på, sjuuuuuuukt god och färskpressad apelsin juice. Perfekt mål efter en jogging runda, kanske inte, men skit samma..
Snackar en massa skit med Jenny och Tina sen kommer Putte in på cafet och frågar om jag vill käka lunch med honom.. Självklart vill jag det så vi har 45 min på oss att äta lunch och sen måste jag till jobbet..

Vi gick till en restaurang som ligger på stranden och åt, jag tog en tonfisk sallad med avokado, jajjemen massa tonfisk idag till kristin :P Salladen var jätte god, men jag var tvungen att kasta i mig den för att hinna till jobbet i tid, var 2 min sen men jannine blev inte arg som tur va.. allt på listan var gjort och vi hade en lugn eftermiddag så jeaninne gick och lade sig i vårt gamla internet cafe och vilade medan jag började skrubba kylen.. vi har 4a hyllor där inne, efter 1 ½ timme hade jag gjort 3 och vi var tvugna att starta upp köket för kvällen så jag ska göra den sista en annan dag.. Gissa om man är kall efter 1 ½ timme i en kyl.. Jag hade på mig linne, t-shirt, 2 kockrokar.. Kristin frös ändå.. Satte mig på bänken brövid ugnen med en kopp te i näven för att bli varm igen..
Hade lite folk iaf i kväll och efter jobbet tog jag och jeaninne oss en öl, sen väntade jag på att sharon skulle jobba klart för jag skulle följa med henne hem och kika på hennes kissemiss. Den heter shuh, något hålländskt namn, men jag fick kalla den för jul för det var så marcus kallade den..
Sharon har hämtat den på ett stall för katter som blir omhändertagna från gatan, men han var liten när han kom så lite social var han.. från början ville han inte prata med mig alls, men mot slutet satt han i mitt knä och kurrade.. Mysigt med en kisse..
Insåg hur mycket jag saknar Ebba här nere.. Vill ha henne här nu.. Tack och lov att jag har korten på henne nu så jag kan kika på henne iaf..
Pratade med syster här om dagen och hon berättade att Ebba var odygding, Kan inte tro henne för när hon bodde med mig i Åre så var hon alltid så snäll och go! Min lilla ängel..

Så nu ska jag sova för i morgon kommer tinas mamma och tinas barnbarn så jag måste vara pigg och allert så jag kan leka med lilla sofia 8 år i någon timme på stranden i morgon. Efter det när putte behagar kliva upp så ska vi åka till ett köpcenter som jag inte kan stava till och kolla efter en massa roliga saker, och där finns H&M!!!!!!!!! Me like!! så jag hoppas på att hitta lite grejer i morgon iaf!!!! :p

Dagens väder, STRÅLANDE SOL ca 22 grader

Kommentarer
Postat av: Carro

du får inte gå och bli förskyld där nere gumman!!! hoppas att allt annat flyter på.. sakanr dig!! kramar

2008-02-06 @ 19:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0