Regn, rusk och snor...

Jaha, så har jag såklart blivit förkyld... SKIT VÄDER!!

Hade iaf en underbar kväll med Sharon i onsdags, det är en tjej jag kommer sakna mycket!
Jag ska boka biljetter till henne innan jag åker här i från. den 22/6 slutar kristin jobba i Marbella.
23/6 åker hon till sharon och kommer hem emellan 27-30/6.

Har lovat mamma att de kanske kan få komma ner i juni alldeles innan jag ska åka hem. Känns bra, skulle faktiskt vara lite kul om de kom ner..
Hoppas iaf att Tor kommer ner till min Födelsedag, skulle vara jätte trevligt att ha någon nära här då.

28/2 flyttar jag in hos ewa-maria.. Trivs jätte bra hos putte. Vi kollar på roliga serier på nätterna och garvar mycket!

Idag var jag på lunch/spanska lektion med Stephen. Vi käkade Tapas och snackade lite spanska. Vill komma igång med mer spanska nu.. Måste bara bestämma mig att jag vill lära mig så jag kan börja läsa mer.
Putte har en jätte rolig spanska bok som heter pardon my spanish, den innehåller en massa engels slang och fula spanska ord.. varför är de så lätta att lära sig och inte de vanliga orden?!

Ska jobba kl 17..

Vinsegrip dricker jag morgon och kväll nu, något som putte lurat i mig. Ska vara bra mot förkylning tydligen.
Jag är snorunge och hostis.. buhu.. Vill itne vara sjuk! Vill ha sol och värme!!! Vill ha sommar inte vinter!

Blir inget Sierra nervada för mig.. de har ändrat mitt schema så jag kan inte åka nästa fredag.. skit tråkigt.. :(

Nu ska jag maila bilder till min chef på alla hjärtans dags menyn.

Kommentarer
Postat av: Linda

Nejdå det gör du inte :P Och det är super skoj att umgås med dig med :D

2008-02-22 @ 18:35:35
URL: http://llinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0