shopping och en helt underbar dag!

Började gårdagen med att möta linda utanför burgerking för att gå och shoppa lite smått och gott.
Hittade ett par skor på bershka och 2 enfärgade linnen.. Jag har nu köpt mitt första par finskor i spanien, och priset var, 9,99 euro, villket är 94 Jätte söta är de. Köpte även ett nytt block till spanskan och en mapp så jag håller rätt på alla papper som jag får av stephen.  
Ja han mötte vi utanför skolan med när jah skulle köpa mappen och blocket på den kinesiska bassaren.
Sen gick vi runt i gamla stan och kikade runt lite. Ner till Tinas Cafe och köpte oss baguetter med ost och skinka, en cola i näven och ner på paseon och käkade vad man nu ska kalla det, frukost, kanske...

Sen gick jag till jobbet och skulle jobba lunch med Marcel, Trodde jag sjulle dö idag, men jag tror att gud har hört mina böner för jag hade en sjukt rolig lunch med Marcel idag. Vi skämtade samtidigt som vi jobbade och maten kom ut väldigt fort.. Jag känner att jag börjar få upp tempot nu, men det är för att jag har rutinen i kroppen lite bättre.. Helt chockad efter lunchen gick jag hem till Tina och Berättade. Vi gick vidare till cafet för jag och jenny skulle gå och fixa en reservdel till diskmaskinen där för ett rör hade gått sönder av allt kalk..
Sen gick vi in på en supermarket och handlade saker till cafet.
Vi gick och gjorde de 2 ärendena på mindre än en timme och det var ganska långt att gå och på tillbaka vägen så hade vi all mat med oss oxå.. Snabba tjejer!

Sen fick jag kila tillbaka till jobbet och en tussig jeaninne, Några bord hade vi iaf och vi hann göra en massa annat smått och gott efter lunchen.
Gick förbi rob´s bar innan jag gick hem, skulle jag aldrig ha gjort för faan vad han är jobbig!!!! Nu vill han bara ses ännu mer och allt sånt.. jag är itne så intresserad av att umgås med honom så... Sen när jag skulle gå hem så ville han följa med mig en bit och jag sa tack men nej tack! jag kan nog gå de 50 meterna hem själv.. Han tycker att jag ska sluta vara en så självständig ung tjej, men han fattar itne hur lång tid det har tagit för mig att komma till den personen jag är idag... Så folk som ber mig ändra på den jag är kan faktiskt gå och dra något gamalt över sig..

Väl hemma så fick jag bädda om min säng för tina hade stulit min ena säng för hennes mamma kommer och Tinas barnbarn Sofia 8 år.. Jag ska få leka med henne på stranden och bygga sandslott och sånt! underbart! en anledning att komma ut i solen mer!! ME LIKE!

Nu ska jag ut och gå, sen gå och snacka med Jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0