Sjukaste lunchen!!!!

Idag låg jag i sängen av vissa anledningar tills precis innan jag skulle gå till jobbet.. Jag är inte van att gå ut kl 01.00 och vara hemma 04.45... men jag har varit pigg hela dagen tills kl 22, då däckade jag ihop lite, kan bero på socker kicken jag hade under lunchen, drack 3 cola burkar i ett svep för jag var så törstig.. :)
Eller ja, jag tänkte att jag skulle gå ut en sväng i solen innan jobbet, och det är väl tanken som räknas?

Jag jobbade lunch med Marcel idag.. :( Gillar inte!! Jag blir galen på den mannen!!!!
Vi hade mycket lunchgäster och mycket mat som skulle ut.. Jag hann inte ens springa på toan, så fullt var det..
Det är bra för drixen med mycket folk.. :)
Marcel skällde ut mig för ingenting i stället för att lösa saker på ett snabbt sätt så ska han bli arg och gorma..
Det är inget jag orkar skriva om nu, men de e små saker.. Jag försöker verkligen att låta det gå in genom ena örat och ut genom andra, men de e inte så lätt..
Med Bosse kan jag göra det hur lätt som hellst.. han är ju likadan.. men det är lättare för jag vet vad jag vågar säga och vad jag bör och inte.. Jag är ny och kan inte bara sätta mig upp mot chefen även om han behandlar en på ett minre bra sett.. Men JAG fick iaf BERÖM efter lunchen så något gjorde jag rätt iaf!!
Lunchen slutade kl 18.00 och då hade vi knappt någon tid att förbereda inför kvällen.. Men vi snabbade oss och hade nästan allt gjort innan första bången kom.. lite små saker som vi kunde göra underkvällen hann vi oxå med..
Ja så det var inget på listan till marcel i morgon, bara saker som vi inte kunde göra för vi hade inga varor..
Nu är jag hemma och ska varva ner så jag förhoppningsvis kan somna någolunda tid i morgon..

Veckans schema
måndag 13-16/ 19-
tisdag 15.30
Onsdag LEDIG!!!
torsdag 18
fredag 18
lördag 18
söndag 14

samma som denna veckan med andra ord.

Jag har fått låna en spanska bok av sharon som ser väldigt bra ut! Det är en lärobok och allt står på spanska, men den är ganska lätt så man förstår ganska bra.. :)  Måste ringa Stephen i morgon och kolla när vi ska ha spanska lektion igen..

Dagens väder strålande sol och temperatur hann jag inte med eftersom jag kutade till jobbet.. :(
Kvällen varm med lite vind, men varma vindar!

Hoppas det blir dåligt väder i morgon så det inte är något att göra på lunchen..
Natiinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0