Slarv fia..

Oj vad fruktansvärt dålig jag har blivit på att uppdatera min blogg.. Kommer nog tyvärr bli ännu sämre när jag bor hos putte, där har jag antagligen inget internet.. :/
Aja, Veckan har inte varit något speciellt, har inget roligt eller tråkigt att berätta.
Eller jo kanske, Alla hjärtans dag!

Vi hade en avsmaknings meny på alla hjärtans dag som var super bra. Hade dock önskat lite bättre dag för mig, men men.. Ska berätta..
Jag skulle torsdagen den 14/2 ha spanska lektion, en privat över en lunch. Sitter nere på cafet och börjar tycka att jag ser extra suddigt. Går iaf och möter stephen till kl 13.45 och vi går ner på Paseon och letar en restaurang för lunchen. Vi gick till Europa de Sol och satte oss där. Började med spanskan medan vi väntade på maten och plötsligt så slår mitt underbara migrän till. Känner inte min högra arm, kittlar i läpparna, huvudvärken spränger...
Ja, de va bara att avbryta spanskan och försöka få i sig mat.
Gick senare till jobbet och var ju såklart tvungen att jobba ändå.. Kämpade mig igenom kvällen, men vår fina alla hjärtans dag meny. Kommer lägga en länk här till mitt album på facebook, det är något problem med att ladda upp bilderna.. :/

Fredag var jag ledig, så jag åkte ut till Benalmádena och hälsade på Jonas och Inger. Hade en trevlig dag med dem. Gick och kilade i hamnen och på strandpromenaden. Vi åt lunch i deras Lägenhet, Pasta sallad. Smakade underbart gott! När jag kom hem så skulle jag egentligen ha haft en spanska lektion, men stephen jobbade så det blev inte riktigt så. Så jag satt på cafet och pratade med Putte och Jenny. Sen gick jag hem och gjorde mig i ordning. Jag och Linda gick ut och käkade middag. Vi skulle på ett ställe som heter Sanremo, men de var stängt så vi gick till Da Bruno i stället, och vi blev inte missnöjda. Vi gick senare upp till gamla stan för att ta oss någon drink. Linda guidade mig till Bambina och ett ställe som jag inte kommer ihåg vad det heter. Vi hade en sjukt trevlig kväll, och vips så var kl 5 när jag kom hem.. Tiden går fortare här nere, det är inget skämt.
Bilder kommer upp på Facebook. lägger in länken här senare..

Lördag, Klev upp kl 13.30 och tog med min dator till cafet. Deras datornisse skulle hjälpa mig att få låtarna från min ipod till datorn igen. Fyllde sen upp Jennys mp3 med en massa bra musik. Gick till jobbet senare och hade en lugn kväll. Jag stod på varma sidan och Jeaninne fick stå på kalla. :p
Var sjukt roligt. Gick sedan och mötte Linda och Malin. Vi gick upp på bambina och drack en öl, sen vidare på nouba tror jag det hette. Inte lika sent i går som i fredags och absolut itne lika mycket dricka.

Söndag, Idag regnar det, så sharon ringde och sa att jag kan komma till 16 istället för 14, ingen blir gladare än jag. Ska packa mina kläder i dag och städa lite, flyttar till putte i morgon. Ska bli trevligt. Måste ringa stephen senare och kolla när jag kan få ta igen min spanska lektion. Känner att jag behöver det. Måste komma igång ordentligt nu.
Nu ska jag äta lunch sen städa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0