akryl och no alcohol....

Lägenheten luktar fortfarande lite akryl sen igår.  på fyllnad och två nya naglar. Blev inte lika bra som när tina gjorde, men eftersom hon inte är här, så får jag ju försöka göra det bästa av sittuationen!

Jobbade lunchen med marcus. Vi hade en del att göra. Hann med hela mice listan och fixade och trixade lite. kl 16 gick jag hem, eller nja, först målade marcus en karta till mig var jag skulle gå och köpa äggnudlar på en kina shopp. Så jag gick dit och de hade såklart inte äggnudlar, så jag fick köpa en annan sorts, men heeej, jag tog en annan väg hem än den som va efter kartan och jag gick inte vilse.
Solen sken så mycket och jag hade lite för varma kläder på mig, så jag gick upp till lägenheten för att byta. Så på med sommarklänning, och så klart när jag struttar ut så är det dimma över hela marbella... Vad hände? Hur kunde de gå så fort. aja, så jag tjurade på att gå i klänning, för jag orkade inte riktigt gå upp och byta igen..
skulle gå och shoppa lite, så jag gick och lämnade nudlarna på Garum så jag slapp släpa på de hela dagen... Skulle ju tillbaka vid 19.30 såå jag knatade på, gick till cafet och där träffade jag Putte bland annat.
Tillbaka till Garum och vi hade en gäst på hela kvällen... en enda stackars gäst. så jag gick hem kl 22. innan jag gick hem blev jag teroriserad av marcus och marcel, en bög och en kille mot en tjej, gissa villket team som var starkast!!! :P

Gick upp på taveln och träffade Putte, gissa om jag e duktig, men jag drack COLA ENBART hela kvällen.. jojo, ingen alkohol för mig på ett tag... :P kom hem precis innan 2.

På Lördag kommer Tina tillbaka till spanien. Med mitt SNUS!!!! (L)

Nu är jag hungrig så jag ska gå och kolla om det är jenny som jobbar på cafet och kanske ta mig en macka och en latte!! :p Sen ska jag ringa Ewa-Maria och se om vi ska hitte på ngt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har fått för mig att det är rätt dyrt med naglar här nere? SÅ det är ju jätte bra om man kan hitta nån billigare.¨

Haha aa jag får göra det.. Måste vänta tills pengarna kommer in på kontot bara hehe. Sen så.

Gamla stan är nog det finaste i hela marbella, gillar den delen bäst iaf. Men det är väldigt kringel krokigt där så det kan vara svårt att hitta hehe.

Jag pluggar på dagarna för att JAG VET att jag inte är lika ambitiös på kvällarna haha men nångång måste man ju låta bli :D Så då får vi göra nått. Kom på om det är nått skoj du vill göra :D

2008-01-23 @ 16:03:01
URL: http://llinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0