ALDRIG MER JÄGER REDBULL!!!!!

jag vet en som är bakfull idag, men jag berättar inte vem... eller bakfull och bakfull..Okej, vi ändrar storyn lite... Jag vet en som var jätte full igår....men jag säger inte vem....

Började gårdagen med att jag skulle hjälpa Ewa-Maria och flytta, men hon fick inte flytta in för hon kunde inte betala depositionen för lägenheten.. Aja, vi gick till cafet och fikade eller jag fikade. Sen följde jag med Jenny till en kinesisk bassar, eller två faktiskt. Hon skulle handla plasttallrikar för hennes kille fyllde år igår...
Sen gick jag för att kolla på handväska... Hmmmm... Mamma kommer inte tro detta, men jag gick in i tre olika skoaffärer, UTAN att komma ut med ett enda par skor.. Jojo, Jag kan inte ens tro det själv.
Men någon handväska blev det inte... Men en jacka och en hängselkläning. en skitsnygg vit jacka. Kommer bilder jag lovar!!! Sen skulle jag kolla på lägenheten, jojo den var nog inte så mycket att ha.. luktade sjukt mycket hund i den och va inte speciellt fräsh. Så nu ska jag kolla han engelskmannen, som heter Paul, hans lägenhet. Och kolla med putte om stevens lägenhet.
Sen gick jag och jobbade. Jag städade och fixade, dona och greja, Jeaninne fixade supergod pasta med kalvfilé i till mig och sen donade vi och fixade lite till.
Efter jobbet tog vi oss en öl och jeaninne gick hem. Jag, Marcel och Jackie gick till en bar tinos och drack lite, sen när de började bli fulla gick vi vidare till Havanna.
Havanna är en ganska stor bar med dansgolv, väldigt mixad ålder.. Aja, Jäger redbull till kristin.. Som jag har sagt, drinkarna är ganska mycket större här nere än hemma... Brukar tänka att en drink här är som två hemma, tro mig.. Det funkar INTE! Jag blev så sjukt full och de skulle vidare till en annan bar.. jag var där i 5 min sen gick jag marcel och jackie för att äta kebab.. Sen ledde Jackie mig hem. Packad, nyäten och inget vatten hade jag hemma... Strupade i säng, och vaknade kl 11 idag och mår faktiskt helt ok, men jag behöver vatten, EN MASSA vatten...
Så nu har jag bestämt mig, Efter att ha hittat gränsen en gång i unga tonåren med alkohol så är jag inte sugen att göra det igen efter alla minnen man borde ha som inte finns där och kräkfyller och äkelpeckel... Från och med nu dricker kristin bara öl och vin ute....... ALDRIG MER JÄGER REDBULL!! Inte 8or iaf!!!!
förresten så jobbade det en sjukt söt bartender på havanna, kanske måste gå dit någon mer kväll :p
Dessutom träffade jag en irlänsk tjej som precis kommit ner, hon har varit här lika länge som jag. ska ringa henne någon dag.. :) En ny kompis wooooohooo och i min ålder, meeeeeeeelike!!!!
Så, nu ska jag masa mig ur sängen, ta en dusch och sen gå och snacka med Tina.....
Over and out.


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack nu är du tillagd.

Ni hade en skoj kväll igår kan jag tänka mig? Haha. Var ni bara i Puerto Banus eller?

2008-01-27 @ 20:29:15
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Bulli

Jag vet en till som var allt annat än nykter igår.. :) hoppas att du har det bra där nere! Saknar dig.
Puss Bull

2008-01-27 @ 22:58:57
URL: http://hopingforthepasttolast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0