Betalt och KLART!!

Idag har jag betalat mitt numero de nie... Visade sig att det inte var så svårt att hitta en bank, jag hade tydligen en alldeles utanför dörren! :)
Gick och kollade på huvudgatan lite och hittade så många bra affärer!!
Zara, Mango, parfymerier som har mina produkter, telefon affär så snart har jag ett spanskt nr. Det enda jag inte hittade var en kineskisk basar så jag kan köpa bandana att ha i köket, för jag måste tydligen ha det för att jag har så långt hår.
Ska be Jannine köpa en sån åt mig...
Gick till Garum för att berätta för timo att jag betalat mitt nr.
Gick till Tinas cafe och pratade med Jennie, en svensk tjej som jobbar där. Träffade även Putte som jag ska träffa ikväll och äta middag med. Så nu börjar det sociala ta sig oxå :)

Jag försöker hälla upp ett bad nu, för jag är lite frusen här i den spanska vintern, men det är ett varmvatten agregat som går på gas, så man får fylla lite, vänta en stund, fylla lite och hålla på så ett tag! så det e inte som att ta ett bad hemma, men de kanske om jag har tur kommer vara någolunda varmt!
Har även satt in en kupé värmare så det ska vara varmt och skönt där inne! :P
jag kan ju säga det att det är itne uppvärming i lägenheterna här så när det är kallt ute så är det kallt inne, eller jag ska egentligen inte vara den som gnäller på att det är kallt när jag är van vinter i åre... :)

Så kvällen ser ut som följer, träffa Putte kl 20 på internetcafet, äta något någonstans, sen vet jag inte..
Ska iaf till polisen i morgon så det blir ingen sen kväll ikväll ..

Kan passa på och tillägga att putte är en kompis till Tina som jag bor hos, och han är 40+ så det är ingen date jag ska på!! :P Så K-J behöver inte börja götta sig, för det kommer inte att bli något vin till honom!! ;)

Håller på och läser en svensk bok av Martina Haag, gillar den som faan!!
Så nu ska jag krypa ner i badet med boken och försvinna i några timmar!!

bilder på lägenheten kanske kommer upp i kväll!! :P
Så länge, här är min utsikt!!! :p
353548-7

Kommentarer
Postat av: Carro

vilken fin utskit du har!! :D:D du ska ju som sagt inte klaga på värmen där nere :P kramar

2008-01-14 @ 21:56:38
Postat av: Ruub

Skönt att allt verkar ordna upp sig:) börjar språket komma också? Känner du att du har nytta av den franska du läst? :P

2008-01-15 @ 09:31:40
URL: http://ruub.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0