En vecka..

Nu har jag varit här i en vecka. En vecka som gått sjukt fort även fast jag inte har haft så mycket att göra...

I går träffade jag Putte och vi gick till gamla stan och åt Tapas! Tapas är nog min nya favorit rätt, man beställer ett par stycken olika och det finns såå mycket att välja på! Vi åt Serano skinka, rökt torsk och vitlöks/chilli marinerade Gambas. Drack några öl och snackade strunt.. Putte är en sån hjälpsam typ så han sa att om det blir problem med något eller om jag behöver hjälp med något så skaj ag ringa till honom så hjälper han mig. Känns tryggt!
Putte
Putte

Vi gick vidare till hans stammbar och drack mer öl.. Där träffade vi en kille som även han brukar hänga mycket på det stället som jag inte kommer ihåg vad det heter :( Han var ialla fall engelska lärare och spanska lärare, kan va bra att känna någon som kan lära ut språk, speciellt eftersom jag behöver mer kunskap i spanskan..
Jag var ganska rund under fötterna när jag kom hem för att sova.. :)

Passade på att ringa Decha och gratta på födelsedagen!

Så i morse när jag klev upp kl 10 åkte jag till polisen för att få mitt numero de nie.. Fick gå upp direkt så nu har jag äntligen mitt förbaskade nummer! Åkte ner till Garum så va Timo såklart ledig..
Men de ska skicka in papprena i morgon så förhoppningsvis är mitt första pass i morgon kl 15.. Jag hoppas verkligen det, för jag vill verkligen jobba och visa vad jag går för..

Legat på stranden idag!! Börjar faktiskt få lite färg, de e nice!! :p Ingen donjuan i dag, thank good, men en helt galen kille som hoppade i och badade, sjuuuuuukt kallt var det i vattnet idag...
353548-10353548-11

Gick hem och slumrade till på soffan efter lite middag, förstår inte att jag är så trött när jag inte gör något..
Pratade med Frida! SÅÅÅ underbart att höra hennes röst!!

Gick till garum för att snacka lite, så fick jag gå hem lika fort för jag klömde såklart pappret med mitt förbaksade nummer på.. Så på vägen tillbaka gick jag in på Tinas Cafe och tog mig en latte och pratade med den polska tjejen som jobbar där, kommer inte ihåg vad hon heter tyvärr..:(

Stått på garum och glott några timmar, men nu är jag hemma och ska strax sova, måste ringa Marcell i morgon och se till att han fixar mitt kontrakt.
Kanske hinner gå till den kinesiska basaren och köpa bandana och spring skor, jojo nu e det dax att börja träna för strand säsongen 2008 som ju redan startat så jag ligger efter... :/
Ska även ringa tina och kolla om hon får plats med 2 stockar snus till mig!! :P För annars måste jag röka och de vill jag INTE!!! urk!! Och om jag ska träna och röka, deeee går inte så bra ihop i mitt huvud..

Pratade med mamma med, fick lite hemlängtan, men de gick över när vi lagt på.

Måste passa på att Gratta Daniel som oxå fyller år idag!! 20 minsan!! :p
Bara 2 månader och en dag tills det är min tur.. kommer kännas sjukt att spendera sin 20 års dag helt ensam.. Det får bli ett stort party när jag kommer hem istället!!

Tack Ken för att du gillar min blogg!! :p Mer komentarer så jag vet villka ni är som läser snälla!! :)

Time to go to bed.. naddinight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0