Farväl och tårar...

Nu är det 4 dagar kvar, ja jag har resefeber som bara den! Ångrar mig lite att jag ska åker nu när säsongen sätter igång på riktigt.. men åre står kvar..

Sagt hej då till åre nu.
Värst var det nog på tottebo, då va jag sjukt ledsen.. Men på avskedskalaset så va jag inte ledsen alls! :P
Hann till och med upp en gång till idag och käka på Broken och hämta lite saker jag glömt hos Henke..

Packar upp städar och packar om, så kommer de närmaste dagarna att se ut.

Ni som planerar att komma och hälsa på rekomenderar jag att ni hör av er i god tid innan eftersom jag inte vet hur ofta jag kommer kunna sitta vid en dator nu eftersom min laptop e paj, men jag ska försöka sitta så gott som varje dag.

Dax att sova så viruset i halsen försvinner innan resan och så jag orkar kliva upp i morgon och fixa klart.
VAD SKA JAG TA MED EGENTLIGEN?!?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0