Första dagen på jobbet på riktigt denna gången, hoppas jag...

I går gick jag och letade efter en kinesik basar, en affär med en massa skrot i, typ som rösta och öb, det kan finnas bra skrot där oxå, som jag letade efter bandana, köpte en rosa(såklart), en svart och en vit. Hittade även marbellas billigaste mataffär, likt  Willys. Jag lovar, är finns allt!!

Jag köpte ett par spring skor. Jojjemen! sen var jag ute och sprang i 40 min.. har bara lite träningsverk i benen idag.

Gick till cafet och pratade med Jennie. Putte kom in så vi gick oxå fixade en telefon till mig. Så numret finns i inlägget från i natt..:p 

sen vidare till Garum och snacka om villka tallrikar som ska användas och allt sånt. Sen bjöd marcus på bärs..

Gick vidare till tavern (engelska baren i gamla stan) och träffade Steve, tror jag han heter och Putte. Steve (?) är englaska lärare så han korrigerar hela tiden när man säger något fel i engelskan, villket är bra, men de e inte något jag orkar bry mig om när jag dricker öl.. :) så de e rätt drygt då... :p
Drack några öl till, sen gick jag och köpte det bästa fyllekäket jag någonsin ätit!! Det slår kebab mackan från labans i åre, Jag lovar detta slåt allt!!!
Du får en Kyckling kebab med vitlökssås som e lite stark, massa sallad och allt är inlindat i ett tortillabröd. Gissa om det är smarrigt!!!!

Väl hemma skulle jag skriva här, men jag va så trött så jag orkade inte, så jag la huvudet på kudden och slocknade..

Detta är helt otroligt, men jag har börjat vakna av mig själv kl 10 ungefär, har gjort det flera dagar i rad.. Om jag vaknar av mig själv så brukar det vara kl 15..

Ut i solen på ballkongen! (Så klart skiner solen och det är vindstrilla bara för att jag ska till jobbet... )

Har målat av uppläggningarna i min svarta bok så att jag vet hur jag ska lägga upp allt i natt.
Har även lagt in postit lappar i min ordbok på bra sidor som jag kan behöva ikväll, grönsaker och siffror..
Amal försökte lära mig räkna igår, men jag vill bara uttala det på franska och de funkar inte så bra.. hehe så jag brukar försöka tänka på offsprings låt, uno, dos, tres, cuatro, cinco cinco, seis, ja de e till sex, konstigt nog kan jag säga åtta men inte 7 och 9...

Nu ska jag gå och äta frukost på cafet och sen ladda inför jobb  kl 15... :)
Och nej, jag är inte nervös, jag är äkligt peppad!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0