fortfarande INTE sugen på Jäger redbull...

jo man tackar jag! en sån lång dag!!

Jag börjar där jag avslutade sist.
Jag gick och pratade med tina, hon ska hyra ut i 2 månader, så det är lika bra att jag letar ett boende inför hela resterande tiden jag har kvar.. Försökte ringa till Putte och kolla med honom om steven, men inget svar..
Gick till jobbet och jobbade första timmen lunch med Marcel... ALDRIG MER!! Jag har itne varit så arg någon gång i hela mitt liv... Gör de, gör så, men kan du ingenting, fortare, lägg inte ner så mycket tid på det där.... Listan kan göras lång... Jag blev så förbannad, Jag har inte gjort alla lunch rätter och vet inte hur han tänker och hur han vill ha det, storlekar och allt sånt... Det hela började vid en cesar sallad... Marcel säger skär de i mellan stora bitar, okej kristin, nu definerar du din mellanstora bitar och kollar om det är godkända. Marcel står på andra sidan bänken och säger, Det där är stora bilar, skär de minre, okej, hacka hacka hacka, så, nää nu är de försmå.. JAMEN FÖR I HELVETTE visa hur du vill ha skiten så gör jag det så.. Skäll inte på mig för att jag frågar för jag vill göra fina tallrikar.. Lägg inte såsen så gör inte så med osten.. MEN LÄGG EN TALLRIK SÅ JAG VEEEEET HUR JAG SKA GÖRA DÅ!! Men jag tog all skit, lät det gå in genom ena örat, ut genom andra, svalde hårt för att hålla käften, ni som känner mig vet att jag har sjukt svårt att vara tyst.. Bad marcel visa hur han menade, med en stor suck går han över till kallskänken och lägger upp salladen.. EXAKT så som jag hade gjort... Nu blir Kristin ännu argare... Till sist kommer Jeaninne och byter av marcel. Tack gode gud för det, jag hade förmodligen inte kunnat hålla käften ända till 01.00 ikväll...
I alla fall, vi hade sjukt mycket på lunchen och ett helt gäng med bord på kvällen, inte så mycket förrätter eller deserter, men jag hjälpte till i varma så mycket jag kan. Sjukt kul. Jag gillar att jobba med Jeaninne, hon är rolig och duktig som satan!
Skulle säga hej då när jag gick, så säger timo, kanske det ska vara en jäger redbull... Kristin avböjer väldigt artigt drinken och går hem. Väl innanför dörren hittar jag en sovande tina framför teven och nu tänker faktiskt jag oxå lägga mig och knoppa för energin håller på att försvinna nu..

I morgon är en ny dag, kanske för en gångs skull ska göra något vettigt av den?! Vem vet? :p

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe men havanna ligger i puerto banus :P Så på nått sätt tog du dig nog dit haha.
HAha panchisarna.. :D härligt! Lät roligt det där.

Vad händer i veckan då?

2008-01-28 @ 11:22:53
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Carro

hej gumman!!! jobbigt att du måste leta efter boende hela tiden =( här har det snöat i tre dar o sen blev de plus grader... saknar dig hade så bra kramar

2008-01-28 @ 19:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0