Framme!!

Världens längsta dag går mot sitt slut, är trött som faan!
klev upp kl 05.30 för att åka till arlanda, väl där kliva på planet till Madrid, resan gick bra men jag fick sitta i madrid och vänta i 3 timmar på planet till Malaga.  Madrid såg man hus ute på bondvicshan små som plasthus och ALLA hade pool :P de såg sjukt roligt ut från luften!
Åt tapas helt själv på flygplatsen, kändes ensamen då, men planet till Malaga gick fort!
Väl landad och hämtar väskan, som faktiskt var HEL denna gången! Spanair är 1000 ggr bättre än SAS med väskorna! Letar efter bussen till Marbella och det visar sig att jag får vänta en timme på den.
Sätter mig på en bänk och väntar så kommer en kille och sätter sig brevid med en rubixkub, skojja inte om att han va GRYM! Snabb som faan och försökte förklara för mig hur han gjorde, men jag fattade inte ett smack..

Mitt första intryck av Spanien:
* Gästvänliga
*dåliga på engelska
* UNDERBAR natur!!

Jag e så arg på mig själv att jag inte hade något batteri i kameran så jag kunde ta bilder och lägga ut!! SÅ VACKERT!!! Känns som om jag kommit till ett ställe jag kommer trivas på..

Kom till Garum, Träffade mina kollegor, alla jätte snälla! Fick mat i magen och blev visad dit jag ska bo.
Jag bor med två maroccanska tjejer, den ena kan lite engelska men den andra e inte ens intresserad av att lära sig..
Duschade och när jag kom ut hade hon den braiga lagat mat åt mig och tagit fram hårfön.
Jag ska kanske flytta till en annan tjej, men vi får se hur det blir..
i morgon ska jag gå och utforska staden, alldeles själv, men de kommer bli kul!
En svensk kille jobbar i köket, Marcus, de känns bra om jag inte förstår.

Nu ska jag hem lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0