Hör bara brummet från bilarna och larmet från någon stans...

Kom precis hem från jobbet, ännu en sen kväll, så ingen öl.. :p
Ska ut i morgon med några från Garum, Jag, Jannine, Marcus, Sharon och Alex. Kommer bli en trevlig kväll tror jag! men vi kommer inte kunna gå ut om det blir så sent som i kväll :/
Sista bordet, en 8:a kom kl 23.30, så varma gick ut kl 00.30 och desserten 01.15..
Haft ganska mycket ändå att göra idag, men det känns bättre nu när jag vet hur allt ska vara, måste lära mig mer på varma sidan bara.

En nagel till gick av idag.. :( Så TINA KOM NER MED NAGEL PRYLARNA!!!!!!!:P
och så brände jag mig på ugnsluckan... på knogen till långfingret.. :( 
Amal brände sig och fick en liten blåsa, timo skickade upp henne till akuten 2 ggr och sen fick hon vara sjukskriven i 3 dagar... Jag skiter väl i om det gör lite ont, det är bara att smörja med aloevera så blir det bra!!

Jag och marcus hade ändå rätt kul när vi jobbade idag.

innan jobbet klev jag upp sjukt sent hehe kl 12 och satte mig i solen på ballkongen, sen gick jag till Tinas internet cafe och snackade skit med Jenny. Träffade en svensk kvinna som heter Eva-Maria som har en ögonklinik här. sjukt trevlig kvinna, vi ska kanske gå på marknaden som de har här på måndagar..
Men jag börjar jobba kl 13 så jag vet inte om jag hinner.. Hade tänkt leta efter en nagelstudio i morgon så jag kan fixa mina naglar, de börjar se lite väl fejk ut nu.. inte coolt.... speciellt när två är borta...

Så shema för nästkommande vecka är som följer:
Måndag 13.00 tills lunchen är över sen 19.00 igen så kallat splitt pass..
Tisdag 13.30- splitt pass blrjar 19.00 igen.. 
Ondag 17.00
Torsdag 17.00
Fredag 16.00
Lördag 18.00
Söndag 14.00

Så ingen ledig dag för mig denna veckan.. :(

Nu är det dags att sova så jag pallar med morgondagens letande efter en nagel studio och förberedelse på att vara vilse.....

Naddinigth

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe aa alla här nere varierar rätt mycket på kläderna :D jag tycker det är så kul att se turisterna i shorts och t-shirt medans spanjorerna har full mudering.

Tack :) det var riktigt fint och kul framför allt att se den delen av spanien också.
Har faktiskt aldrig vart i åre, är ingen direkt skidmänniska.. men nångång får jag nog ta mig dit, åre är ju ändå åre :D

2008-01-21 @ 10:25:43
URL: http://llinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0