igår kväll.....

22/1 2008 kl 00.30
Idag når jag inget nätverk från lägeheten, men jag lägger in detta när jag kan.
vaknade jätte sent idag, kl 12.30, började jobba kl 13. så de var bara att springa dit det!
Slutade kl 16.00 och gick då till internet cafet för att prata med jenny om en tjej hon känner som gör naglar.
Gick till hennes jobb och snackade med henne så hon kommer hit kl 10 i morgon (läs idag) och fixar mina naglar, tack gode gud!
De ser ut som det varit med i krig eller något... :S
Satt sen och fortsatte snacka med Jenny och Eva-Maria kom in. Hon ska flytta in i en lägenhet mitt emot min så snart kan vi vinka till varann från ballkongen!
Snackade lite skit med Eva-Maria och vi bestämde att nästa måndag ska vi gå på marknaden och kolla efter nya gardiner till henne..
Jenny gick av och Margerita kom in och jobbade, så när eva-maria gått satt jag kvar och pratade med henne.
Sen gick jag tillbaka till jobbet, hade lite att göra idag, sjukt tråkigt..

Och ingen utgång blev det idag heller.. Tråkiga kollegor, men på torsdag ska vi ut för det är Marcus sista kväll, vi får väl se hur det blir med den saken..

I morgon (läs idag) börjar jag jobba kl 13.00 och har splitt pass idag med, de e så segt med splitt, man har några timmar på sig att göra saker,
men solen har gått ner så jag kan inte sola, jag vill inte gå och handla för då måste jag ta ut pengar, och det kostar skjortan och lite till att ta ut pengar från mitt
visa kort.. Ska ju ha råd att betala hyran och snusen när tina kommer tillbaka med.. :s
Hoppas iofs att vi får lite drix snart, så man har lite extra pengar... kommer ju inte dirrekt få någon lön denna månaden så, men jag hoppas att det löser sig..
Dax att sluta dricka en massa bärs, fast jag blir ju oftast bjuden så de e egentligen inget problem...

Fattar inte varför internetet inte funkar idag, blir sjukt irriterad om de inte ska funka nu.. då måste jag släpa med mig datorn till jobbet hela tiden..
och det känns så riskabelt att bära den i mellan hela tiden, jag vet inte om risken att bli rånad e speciellt stor här, men villket fall..

aja, de e bara att hoppa i säng då och kliva upp kl 9 i morgon för att möta nagelkvinnan kl 10. Så får det bli...


Kommentarer
Postat av: Linda

Var "nagelkvinnan" bra? Jag vill också fixa mina naglar.

Absolut, det kan vi göra. Jag måste bara fixa joggingskor först haha. Är såå seg med allting.

Vad har du sätt i marbella och vad vill du se? :D haha

2008-01-22 @ 19:24:08
URL: http://llinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0