kl 16.50 landar jag i Malaga


Nu är jag i sthlm hos monica och jan och har mellan landat lite, åker vidare i morgon till Marbella.
Tina har fixat mina naglar så nu e jag tjusig om händerna. Känns bra:p

Landade på arlanda 11.20, och min väska, min rosa resväska hade gått sönder!!! SAS FÖRSTÖRDE MIN VÄSKA!!!
Fick en ny i ersättning, men den va inte rosa.... :( Den va blå, sjukt besviken när man använder väskan för första gången och den går sönder... SKIT VÄSKA!!! och dessutom får en så ful väska i ersättning... just nu hatar jag SAS..

Pirr i magen, resfeber... YOU NAME IT!!!
Känns ändå rätt bra att åka, men ändå tråkigt..
Det kommer bli bra när jag väl är framme tror jag..

Saknar redan många ansikten, röster och underbara vänner.. Ni vet villka ni är!!
Ta hand om varann och er själva, kommer snart tillbaka hem!! Tiden kommer gå fort, fortare än vi tror!!

Så önska mig lycka till på flyget i morgon, så inte flygbolaget pajar en väska till.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0