Min första lediga dag!!!!

Villken härlig dag!
underbart väder och underbart sällskap!!

idag låg jag i sängen till kl 13.00 gick upp och tvättade lite kläder och städade lite.. gick ner till cafet och åt frunch.. Jenny vet precis vad jag vill ha så efter 5 min stod min latte och min croasange där utan att jag behövat säga något!
Ewa-Maria och jag började flytta mer prylar efter mitt fika och vi höll på i 2 timmar att kånka saker! Och så kom putte förbi.
Sen gick vi till apoteket och köpte prylar till att ta bort ett födelsemärke, eftersom ewa-maria är läkare så hjälper hon till om man har problem med något.. Så hon skulle hjälpa en irlänsk tjej att ta bort ett så jag har assisterat sjuksyster idag:p Sen drack vi en massa rosé vin och nu väntar jag på att Elaine, min nya kompis ska ringa så vi kan käka middag innan vi går och kollar på fotboll på Taveln.
Så nu ska jag, som jennifer skulle ha sagt, sätta på mig ett ansikte och sen möta upp elaine och käka lite gött!

återkommer i morgon om hur resten av kvällen är!:p

Garvade så mycket, Åsa, Världens bästa frissa och kvinna hade skrivit en komentar!! Blev så fruktansvärt glad för jag visste inte att hon hade min adress hit!!!! Tack åsa! och jaa, jag packar in håret en gång i veckan och min chefs ex är frissör så jag kommer nog att våga klippa mig iaf en gång innan jag kommer hem!! :P

Hörs sen!!! (L)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hade inte ditt nummer igår :/

2008-01-31 @ 10:44:55
URL: http://llinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0