Motorcykel, det är min grej!!! :p

Idag vaknade jag och kände mig faktiskt bakfull, jo tro mig, det blev lite för mycket igår...
Och te på fyllan är verkligen inte min grej...........

Rob ringde och frågade när vi hade bestämt att träffas, och jag berättade att vi inte bestämt någon tid, vi sa att jag skulle ringa när jag vaknade, så kl 11 skulle jag infinna mig på hans bar Bubbles, För att sen spendera några timmar på en motorcykel. Så på med skinn jackan och jeansen, bandanan runt halsen för här ska åkas motorcykel!! :p Upp på hojjen med förstor hjälm och iväg far vi.. Gissa om det gick fort!!!! Efter 15 min stannade vi på en restaurang för att äta lunch. Lunchbuffen va skit, men mat som mat.. och sen upp på cyckeln igen... Ni som känner mig väl vet att jag är sjukt motorkåt och älskar när det går fort... Rikard om någon vet eftersom jag bett honom några gånger att få åka motorcykel med honom.. :P
Marbella från passagerarsätet på en motorcykel i 200 km/h är en underbar syn!! Men något jag måste göra snart igen..
Vi åkte vidare till Rob´s hus och hälsade på hans hundar. Sen tillbaka till Marbella.  bilder kommer på hans utsikt, den va sjuuuuuuuukt fin!!!

Gick till jobbet med större smile än jag brukar. kan lova att jag kommer leva länge på det här!!
Jobbade med Marcus, Gick bra, men vi hade bara 5 gäster, lite synd, men vi fick en massa annat gjort.
Skulle gå dirrekt hem, men jag lovade Ken från Taveln att visa mig där om jag överlevde motorcykel turen, så upp dit och drack 2 öl. Snackade skit med Putte och Steven och nu är jag hemma!! Träffade en annan svensk kille som känner Jasper, kommer tyvärr inte ihåg vad han heter just nu..
Alla här är så omhändertagande, den nya svenska killen sa att om det är problem med någonting någonstans så är det bara att höra av mig till honom så ska han försöka hjälpa till så gott han kan..

I morgon ska jag upp tidigt och springa en runda, kanske gå in och jobba 13.00 om det behövs..

Jag har kommit på en sak... Jag har bara gamla kompisar här, ingen i min egen ålder...
Putte 43, Rob 30, de på jobbet orkar jag inte ens ta upp, tina 40+,  hårt liv för en tonåring... :/ men jag reder mig ;)
Och ingen spanjor soo far....

Linda, förlåt för att jag särskriver, men jag är KOCK, och kockar behöver inte kunna skriva ;)

Timo sa en snäll sak till mig idag, det känns som om du alltid jobbat här, för du passar in så bra bland oss andra.. Antingen kan man ta det positivt, men med dem så tar jag det lite passivt och tänker, tror han att jag är en kameljont som ändrar mig beroende på var jag är eller tycker han det på riktigt... Krävs att tänka på..

Kom på idag när jag jobbade att jag saknar Tottebo som F A N ... Det är inte samma stämning mellan servis och kök, de beställer fram maten via bongar, vi träffar de inte så mycket när vi jobbar, Ingen personalmat, här äter vi när vi hinner...

Nu ska jag sova så jag orkar gå upp och springa i morgon, och så jag orkar jobba!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Din lilla skitunge!! hoppas du har varmt å skönt för här hemma i blekinge såå är de storm på hög nivå!! såg att spanien hade närmare 21 grader varmt :)
Sköt om dig å du....ta de lite lugnt med motorcyckel åkandet :P
//Syster yster

2008-01-19 @ 20:41:05
URL: http://mini85.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag vet vilken park du menar :) du bor bra i centrum kan jag tanka mig.
Min spanska.. jadu. Just nu befinner jag mig i en by utanfor granada med pojkvannen och ingen pratar engelska men jag forsoker hanga med. Forstar mycket mer an jag pratar. Kan inte alls mycket med andra ord :) duda

2008-01-19 @ 21:09:39
Postat av: Linda

det var fràn mig, fattar inte den har datorn

2008-01-19 @ 21:10:28
URL: http://llinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0