saknar..

Idag har jag haft en ganska tråkig dag.. Klev upp kl 11, satte mig på ballkogen och läste lite. Bytte kläder och gick till restaurangen.. ledsnade efter en timme på att vara där så jag gick hem för att äta midda, som idag blev knäckebröd med ost och marmelad, va visst inte så hungrig trots allt..

Så. nu sitter jag här och har kollat på en massa roliga klipp på youtube.. Ska snart gå till restaurangen igen tror jag.. :( har ju som inget annat att göra..

Har skrivit en liten lista på vad jag saknar här i Spanien:

Lägenheten hos Henke, Där finns allt som jag vill ha! :p
Kranvatten, gissa om jag är leds på att släpa tunga påsar med flaskvatten hem?! dessutom smakar det skit!
Snus, det håller på att ta slut, någon som känner sig manad att skicka en stock?
Förpackningar som man förstår vad det finns i..
Nagelfil, av någon konsig anledning verkar det inte sälja sånna här...
Hår inpackning, mitt hår ser ut som SKIT.. det är luften, jag vet det..
Dove body lotion
Affärer med riktiga kläder och skor, inte skiten de säljer i strandshopparna, HM kommigen nu!!
Hushållsost, saknar saknar saknar!! 
Lösvikts godis, de verkar inte veta vad det är..
C vitanmin brus, inget sånt finns heller..
Kicks, vart ska jag nu köpa mina rengöringsprodukter och smink??
Svensk tv, jag fattar ingenting av vad de säger..!!
Folk som man kan snacka med, gissa om jag antingen kommer snacka sönder folk när jag kommer hem eller inte veta hur man beter sig socialt.. :S
Ebba, med henne har man allid det bästa sällskapet! Vovvan.. :/
ALLA mina kläder hemma, tog med mig för lite trots övervikt.. :S därför jag vill ha klädaffärer NU!!
Springskorna, ja då hade jag iaf haft något att göra!
Så klart alla vänner med, men det trodde jag var självklart!! ;)

Listan kan bli myyycket längre, men vi stannar där för i dag.. okej, vi säger så här, jag saknar allt hemma!! vill ha mitt rum här, åre, alla jag känner, jaa, jag saknar allt.. till och med snön.. och jag som intalat mig själv att jag hatar snö.. svenska sortementet på öl... ok jag lägger ner detta nu.. tror ni har fattat poängen..

Nu ska jag hitta på något, eller ja, gå till Garum..
Hoppas det händer något kul i kväll, för gårdagens utgång uteblev.. :( men jag förstår marcus och Jannine som jobbat 13 timmar...

Hörs snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0