Solig dag, och det är januari...

Helt förrvirrande, har haft en lugn och härlig dag med strålande solsken, i JANUARI. Jag menar hemma kan solen oxå skina, men då sitter man inte i bikini på ballkongen och håller på och dör av att det är så varmt... ME LIKE!!

Började dagen med en Latte på cafet, Träffande Ewa-Maria och när latten var slut gick vi hem till henne och jag var moraliskt stöd när hon packade. Ewa-Maria ska flytta in i en lägenhet mitt emot Tinas och min.  Vi gick igenom hamnen på vägen till henne och hon berättade lite om olika ställen och restauranger som vi gick förbi. när vi kom till Ewa-Maria så tog vi oss ett kallt glas vitt vin och satt och snackade skit på ballkongen. Sen började hon packa medan jag satt kvar på ballkogen i solen. Jag lovar, fick jag inte färg idag så kommer jag aldrig att få det..
Sen gick jag till jobbet, och marcus va såååå sjuk idag, han hade överskotts energi som en idiot, ville bara slå ihjäl honom första kvarten. Flummade runt som faan, men efter ett tag var jag lika knäpp och drygade på tillbaka, sååååå de e så det funkar i köket, den ena drar ner den andra i humöret man är i, lyckligt vis blev det glatt humör idag. Hade inte så mycket att göra idag, 5 bord, så de va en lugn kväll.
Ingen utgång i kväll, för i morgon är det avtackning för Marcus som åker till sverige i en månad, förhoppningsvis så kommer han tillbaka... Min stora skräck är att han inte kommer tillbaka.. Så vi hoppas att han verkligen gör det!
nästan alla från jobbet kommer följa med förväntar jag mig. Så det kommer bli trevligt.

Nu ska jag sova för jag e sjuuuukt trött... INTE.. Kommer ha lika svårt att somna idag som alla andra nätter, det är för mycket ljud runt om kring.. Har försökt med Ipod i öronen, funkade inte, Dator med film på, Funkar inte...
Ska gå på apoteket i morgon och köpa öronproppar och se om det funkar...

Börjar 17.00 i morgon sååå, vad ska jag ägna dagen åt i morgon? Hoppas att det är solsken så jag kanske kan gå ner på stranden några timmar... eller kanske kika på skor i alla affärer i gamla stan.. hmmm.. får se..

Och Jennifer har köpt häst, vill hem och kika på och klappa nu!!:p

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe joo det finns väl en hel del skoraffärer men tycker nog att det antingen inte finns snygga skor eller så är dom för dyra :D

Jo men eller hur. Förstår igentligen inte själv men jag är så glad att jag för engångsskull tycker om att plugga så måste :D haha. MÅSTE göra spanskan för jag hade tydligen tidschema där vilket jag inte visste så ligger efter.. blä!

Såg att du redan var hemma. Skönt att inte jobba så länge kan jag tänka mig? :)

Ne nu ska vi sova. Godnatt!

2008-01-24 @ 00:16:27
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Linda

Hehe okej. Du får gå in och kolla nästa gång :D

Aa det är lite drygt, har inte orkat nån spanska än idag heller, bara matte. Så måste ta tag i det nu, snart känner jag hehe.

Nej jag kan göra allt härifrån utan Nartionellaprovet i matte och sen vet jag inte hur det är med spanskan när man ska prata med läraren. Men går väl över telefon förmodar jag?

Aa i sommar sen är det nog sena kvällar, men då kanske det är okej. Ut och festa hela tiden efter jobbet med alla turister haha :P

2008-01-24 @ 16:15:02
URL: http://llinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0